התמלילים הנוספים שהותרו היום (חמישי) לפרסום נוגעים לפרשת הולילנד ולהחלטת המשטרה להמליץ להעמיד לדין את אהוד אולמרט ועורך דינו, נבות תל צור, בעבירות של שיבוש הליכי משפט. 

ההחלטה ממתינה על שולחנו של פרקליט המדינה, שי ניצן, כיוון שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטין, מי שאמור היה לקבל את ההחלטה, השעה את עצמו. הסיבה: אולמרט היה בעברו הרחוק לקוח שלו. 
במסגרת פרשת הולילנד הורשע ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, בקבלת שוחד ונשלח לשש שנות מאסר בפועל. הפרקליטות טענה בבית המשפט המחוזי, במסגרת הדיון על הסדר הטיעון עם שולה זקן, כי יש בהם כדי לחזק את ההרשעה. במסגרתו של אותו הסכם נשלחה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר ל-11 חודשי מאסר בפועל, אותם כבר החלה לרצות במתקן הכליאה נווה תרצה. 

השופט, דוד רוזן, התבטא אז כשאמר שאלמלא ההסכם, היה שולח את זקן לשנים ארוכות מאחורי סורג ובריח. אם יקוצר לזקן שליש, היא צפויה להיות עד ערב פסח הקרוב בבית, כשהפרשה מאחוריה, ויתר המורשעים ניצבים בפני ערעור ארוך, ועדיין לא ריצו יום מאסר אחד. מתוך מאסרים ארוכים שנגזרו עליהם בטווחים של בין 3 ל-7 שנות מאסר. בפרשת הולילנד אולמרט הורשע בשני עבירות שוחד: חצי מיליון שקלים שקיבל אחיו יוסי, ועוד 60 אלף שקלים שעברו לקופה המפורסמת של מסר.
"אם מישהו אחד בעולם יידע מזה, זה לא יקרה"

בתמליל הזה, מדצמבר 2013, מדברים אולמרט וזקן על רמי הונגר, איש עסקים, שלכאורה צפוי להעביר לזקן משכורת בזמן שהיא תשהה בכלא. בשלב זה ברור לכולם שמצבה במשפט הזה גרוע. 

אולמרט: "אין לי טענות עכשיו תשמעי ניגשתי ל... אני סיכמתי עם רמי אונגר. אני אומר לך, אם אדם אחד בעולם ידע את זה, זה לא יהיה. סידרתי לך כל חודש 10,000 דולר, אבל הוא לא מוכן להעביר את זה ישירות לחשבון שלך. הוא לא רוצה להסתבך. צריך עוד חשבון, אולי בחוץ לארץ, של מישהו שהכסף יעבור דרכו. הוא יעביר לו ואת תקבלי 10,000 דולר משם וזהו, נקודה. זה הסיכום שלי איתו שעד שאתה גומרת את העונש שלך, מתי שלא יהיה 10,000 דולר הוא מעביר לך. זה אמרתי לך את זה לפני העדות. אמרתי לך את זה גם באמצעות הדס איך שהיא באה אלי ואמרה לי מה יהיה. תגידי לה שאני דאגתי לה ל-10,000 דולר נקודה.
בהקלטות מוקדמות יותר, בקטעים הראשונים ניתן לראות מניפולציות שעושה זקן על אולמרט, כשהיא יודעת שהוא מוקלט, והיא באה להתייעץ איתו על הסכם טיעון שהציעו לה. 
אולמרט: "אם תעשי עסקת טיעון לכאורה את לא תכנסי לבית הסוהר".

שולה:
רק אם אני אתן אותך

אולמרט:
נכון

שולה:
אני לא נותנת אותך אז אני נכנסת לבית סוהר.

אולמרט:
אז איזו עסקת טיעון את עושה? שאת מודה?

שולה:
כן.

אולמרט:
מודה במה?

שולה:
לא יודעת, הוא יגיד לי במה. באתי להתייעץ איתך אהוד. אתה אבא שלי אין לי כבר אבא, אני צריכה אותך שתדאג לי. אתה אומר לי שאתה עושה את זה, אני הולכת עם זה בראש שקט. אתמול ראיתי את המשפחה שלי מתפרקת". 
השיחה התחילה בבכי. היא סיפרה לאולמרט שהזמינו משטרה כי הבן הרביץ לאבא. היא לא יודעת עם מי להתייעץ. בתוך השיחה היא מובילה אותו לקבוע גרסה. הוא מצדו יודע שזקן לא רוצה לעלות על דוכן העדים, כפי שהיא עצמה מעידה במהלך השיחה:
שולה נשמעת בוכה.
אולמרט: שולה שולה שולה
שולה: "אני כבר לא ישנה בלילות. די, כבד עליי כל הקטע הזה. איזה חיים יש לי אהוד? תן לי לדבר על החיים שלי".
אולמרט: "תסתכלי על החיים שלי. מי כמוך יודעת שלא קיבלתי אגורה אחת מאורי מסר".
שולה: "אני נענשתי על זה שהיא אומרת שלא הייתה לי טובת הנאה. האשימו אותי ומה יצא לי מזה?"
אולמרט: "שולה את לא היית בעניין הזה וזיכו אותך. אבל כל העניין התחיל במחברות שלך. בסדר, אני מבין שאת לחוצה, אבל אם תעשי עסקת טיעון..(לא ברור). הדרך הכי טבעית זה לא ללחוץ עלייך עם כסף".
אהוד: "מאה אלף שקל שהפקדת בחשבונך, מה תגידי על זה בעסקת טיעון?"

שולה: "שלקחתי על זה. אני לא אגיד שנתתי לך. אם אני אקבל על זה שנה אני אלך לשנה לבית סוהר".
אהוד: אם את שואלת את דעתי, אני חושב רק עלייך. 
שולה: לא, זה צריך לסייע לי. אם אני לוקחת את העסקה ונכנסת לבית סוהר.
אהוד: מה? איך לעשות את זה? להביא לך חצי מיליון דולר? 

שולה: אני לא יודעת אהוד, אני באתי להתייעץ איתך כדי שאדע. 

אהוד: בסדר אני אומר לך שאפילו 50000 דולר יעבירו את הסיפור.

שולה:
מה אני אעשה, אתה האיש החכם בינינו.
אהוד: אז אני אגיד לך, אם את עושה עסקת טיעון והיא תכלול אותי את יוצאת עם "פליים קלולסט?" 

שולה: מה, אין כסף?

אהוד: איך תחיי אחרי זה? איך?

שולה: עזוב את זה, בא נדבר על משהו..

אהוד: תהיי סובלנית. במצב הנפשי שאת נתונה בו את לא צריכה לעשות שום עסקת טיעון. עזרנו פעם לאנשים שלא הכרנו בכלל רק על בסיס אנושיות. 
אם תחליטי לעשות עסקה אז נצטרך לעשות משהו אחר..

שולה: אנלא שומעת אותך.

אהוד: אני אומר שאם את עושה עסקת טיעון אני לא אומר לך מה להגיד משום שאני לא רוצה להעליב אותך שכאילו אני אמרתי לך מה להגיד.

שולה: לא לא רוצה

אהוד: את חייבת אותי לדאוג למשה ולילדים, אדאג למשה ולילדים.

שולה: אבל לפני שאני נכנסת.

אהוד: בסדר בסדר אין על זה וויכוח. זה יהיה סידור שהוא לא חד פעמי... מלא דברים לא ברורים (ע"ד), הנוסחה היא שלא תחתמי על שום דבר לפני שאני רואה את זה.

שולה: אז אתה צריך להיות זמין אליי שתדבר איתי. 

אהוד: היום? למה היום?

שולה: כי הוא אומר שהוא צריך לבוא אליי עם הצעות, ובשביל זה צריך את המשפחה ואז נלך על זה.
אהוד: שולה, אני אומר לך הם לא מסוגלים לקרוא את זה, אני אומר לך אם את רוצה לעשות עסקה אז תביאי את הנייר. את יודעת למה זה בוער? זה בוער לתביעה עכשיו בתקווה שאם את תדברי אז אני לא ארוץ לראשות הממשלה. את לא מבינה מה עובר להם בראש? את זוכרת שדנינו, נתנוו כותרת בעיתון הארץ שדנינו אומר שצריך לערער. 

שולה: כן ראיתי את זה.
אהוד: שמעי הוא פנה לניצב אבן חן שהופיע ברדיו ודיבר בעדי. אבן חן, האב השכול. הוא אמר לו תמסור לאהוד אני לא אמרתי, אני לא זה. הזמין אותי למחרת בוקר, אמר עוד פעם תמסור לאהוד. מה פתאום כל כך חשוב לו להגיד שהוא לא אמר את זה? 
שולה: כדי שלא תפטר אותו שתהיה ראש ממשלה.

אהוד: שולה..(משהו) לסנגוריה. התחננתי אלייך, התחננתי. 

בתמליל מה- 18.9.2012, מספרת זקן לאולמרט על המפגש בין עורך דינה, עופר ברטל, לבין עו״ד ליאת בן ארי, נציגת פרקליטות מחוז ת״א, שמנהלת את תיק הולילנד. זקן מספרת שבעלה של בן ארי היה בטייסת עם ברטל. הם חברים קרובים. באמצע משפט הולילנד זקן מגלה שהם מתכננים לנסוע יחד לחו״ל. היא בהיסטריה.
 
בתמליל מה- 31.10.12, מה שמטריד את אולמרט זה הריצה לראשות הממשלה שעומדת על הפרק. הם מדברים על עסקת הטיעון, ואז שולה מנווטת את השיחה שהיא מקליטה למקום שבו אולמרט יסייע לה. שולה בוכה לאולמרט. בצוות ההגנה של אולמרט טוענים כי אין קשר בין הדברים, היא בוכה לו ומבקשת את עזרתו ובאופן עקבי הוא כל הזמן עוזר לה, ממשיך לעזור לה, ולכן, הוא מבטיח לעזור לה כחבר.

מצוות ההגנה של אולמרט נמסר: "כאחרון העבריינים, רקמה שולה זקן את מזימתה, כיצד למלט עצמה מהעונש הכבד שהיה צפוי לה, על מעשיה שלה בלבד, כפי שנחשפו בפרשת הולילנד. כסוכנת מדיחה, היא יזמה את הפגישות עם מר אולמרט והקליטה אותן,

"בניסיון לטמון לו מלכודת, להניח מילים בפיו, לתאר תיאורים שקריים ולנסות בעקבותיהם למשוך אותו בלשונו. לא מדובר כלל ועיקר בשיחות תמימות מצידה, אלא במניפולציות שהוקלטו, חלקן נמחקו לעולמי עד וחלקן ככל הנראה נערכו.
 
"כידוע, להבדיל מההקלטות הבודדות שאותן בחרו זקן ובני ביתה בקפידה למסור למשטרה, נחשפו באחרונה על ידי צוות ההגנה של מר אולמרט עוד עשרות הקלטות אותן ניסתה זקן להסתיר ושמהן עולה תמונה אחרת לחלוטין. קלטות אלה נמחקו במכוון והוסתרו על ידי זקן במטרה שלא בתי המשפט ולא הציבור ישמעו אותן אי פעם. בהן, כפי שהעידה זקן עצמה, מצוי הסיפור האמיתי ולא במניפולציות המוקלטות המושמעות כעת".