התרחיש המפחיד ביותר מבחינת הורים התממש בשבוע שעבר באשדוד. הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי ילדה בת 7 נחטפה ונעשה בה מעשה מגונה ע"י תושב ירושלים, נהג מונית בן 48, אשר עפ"י החשד פיתה אותה באמצעות ממתקים והסיע אותה ברכבו אל יער מבודד באזור בית שמש, שם ביצע את זממו. החשוד נעצר לאחר חקירה מואצת של צוות חקירה מיוחד שהוקם במרחב לכיש.


האירוע התרחש ביום שלישי שעבר. בחורשה סמוך לבית שמש נמצאה ילדה כבת 7, שעפ"י הסימנים נראה היה כי נחטפה בעיר אשדוד. הילדה נמצאה בוכה ומבוהלת והועברה לבני משפחתה ליד הכביש הראשי וזעקה לעזרה.

 

לאור חומרת האירוע מינה מפקד מרחב לכיש, נצ"מ אלי כזרי, צוות חקירה מיוחד בתחנת אשדוד, שם החלו בתחקר את האירוע. החשוד לא היה מוכר לילדה והסיפור קרה כאשר היא המתינה להסעה בסיום הלימודים. לאחר חקירה מהירה, יעילה ואינטנסיבית, הגיע צוות החקירה לחשוד, שנעצר ואף קשר את עצמו לאירוע. הוא יובא היום להארכת מעצרו.

 
מפקד המחוז הדרומי, ניצב יורם הלוי, התייחס  לאירוע החמור ואמר: "זהו חלום הבלהות של כל הורה, חובתנו כמשטרה האמונה על שלומו ובטחונו של הציבור לעשות כל שעל ידה לתפוס את אותם חשודים מסוכנים המטילים אימתם על הציבור ולמנוע מהם להסתובב בחופשיות בחיפוש ואיתור קורבנות ילדים תמימים ורכים נוספים, אשר על כן מיד עם היוודע המקרה הנחתי את ממ"ר לכיש ואת כל יחידות המחוז לפעול במהירות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומודיעין לאיתור ומעצר החשוד, נכין תשתית ראייתית מוצקה ע"מ למנוע שחרורו של החשוד והרחקתו מהחברה לתקופה ממושכת, נמשיך ללוות את הילדה שנפגעה ומשפחתה תוך שילוב ותיאום עם גורמי הרווחה והחינוך כדי לנסות כמה שניתן להחזירם למסלול החיים".