חוקרי תחנת המשטרה באשדוד עצרו והאריכו מעצרם (רביעי) של שישה נערים בגילאי14 ו-15. הנערים חשודים  כי כפו יחסי מין לכאורה על קטינה בת גילם, תוך שהם מובילים אותם לגינה ציבורית, למקלטים ולפינות חשוכות. על פי החשד הנערים קיימו יחסי מין עם הנערה בהזדמנויות שונות, אחרי שהפעילו עליה איומים. בנוסף הם חשודים שתיעדו את היחסים במצלמות הטלפונים הניידים שלהם והפיצו את הסרטונים ביניהם. הקטינה לומדת בפנימייה באשדוד, והעובדת הסוציאלית במקום היא זו שהובילה לחשיפת הפרשה המזעזעת.  

החשוד המרכזי בפרשה זו הוא נער בן 14 וחצי תושב אשדוד, שהכיר את הנערה והיה בקשר עימה לפני הפרשה. בשבוע שעבר שוחחה הקטינה עם העובדת הסוציאלית, לדבריה, במהלך שלושת החודשים האחרונים היא היתה בקשר עם קטין בן גילה, תושב אשדוד, אותו הכירה ואף קיימה עימו יחסי מין. אלא שלדבריה, הקטין קיים איתה תחילה יחסי מין בהסכמה כביכול ולאחר מכן שידל אותה באיומים לקיים יחסי מין עם חבריו. הוא הזמין אותה למקלט ולגן ציבורי כדי לקיים איתה יחסי מין, וכשהגיעה לאותם מקומות היא הבינה כי במקום שוהים גם כמה מחבריו. 
הנערה סיפרה בבכי כי כשסירבה לשכב עם חבריו, החשוד הפעיל עליה לחץ ביחד איתם, ואיים עליה כדי שתקיים עם כל אחד מהם יחסי מין והיא נכנעה לאיומים. בדיעבד הובהר לנערה כי המעורבים תיעדו את האקטים המיניים איתה במצלמות הטלפונים הסלולאריים והפיצו את הסרטונים ביניהם.

אמה של הנערה התייחסה בכעס לפרשה: "רק ביום חמישי קיבלתי טלפון מהפנימייה. המנהל שוחח איתי וסיפר שהבת שלי נאנסה ויש סרטון. עד עכשיו אני לא מעכלת את זה. בכיתי יחד עם הבת שלי". לדבריה בתה ספרה לה כי "הם השקו אותה עד שהרגישה סחרחורת וגערו מעליה".
האם סיפרה כי בתה "התאהבה בנער. הוא אמר לה שאם היא רוצה אותו היא צריכה לשכב עם החברים שלו, ואיים עליה לכן היא הסכימה. היא פחדה ממנו או שהיא לא רצתה לאבד אותו". לדבריה, היא היתה איתו במשך חצי שנה והוא דרש ממנה לשקר לאמה. 
החוקרים ממשיכים בחקירת הפרשה וביצעו במהלך הלילה מעצרים של ארבעה קטינים נוספים אותם הובילו לבית המשפט ושם הוארך גם מעצרם, עד ליום חמישי. במשטרה עושים מאמצים קדחתניים לאתר מעורבים נוספים שייעצרו בקרוב.