חשד לרצח והתאבדות בראשון לציון:  זעקות שבר של אישה שבקעו מדירה בבניין מגורים ברחוב ארנון משה בראשון לציון הזעיקו למקום את שכנתה שמצאה אותה כשהיא מדממת לאחר שנדקרה מספר רב של דקירות בפלג גופה העליון. השכנה המבוהלת מיהרה לדווח על האירוע למד"א שהגיעו בבהילות לזירה ולאחר ניסיונות טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותה של אישה בת 44.

חוקרים ושוטרים מתחנת ראשון לציון הוזעקו גם הם לדירה ולאחר שהבינו כי מדובר ברצח שבוצע ככל הנראה על ידי בעלה של המנוחה שנמלט מהזירה, פתחו בסריקות ותוך זמן קצר איתרו בגינה ציבורית סמוכה את גופתו של הבעל לאחר שתלה את עצמו על עץ.

מי שהיתה עדה לזוועה היא בתם בת ה – 17 של בני הזוג ששהתה בדירה בשעה הרצח. סמוך לשעה 06.30 בבקר התעוררה תושבת ראשון לציון לשמע זעקות שבר שבקעו מדירת שכנתה. האישה שהבינה כי מדובר בסכסוך בין בני הזוג מיהרה לדירתה של השכנה ומצאה אותה כשהיא מתבוססת בדמה לאחר שנדקרה כאמור בפלג גופה העליון.

האישה מיהרה להזעיק למקום צוותי מד"א שבדרכם לזירה דיווחו על האירוע גם למשטרה. על פי החשד הראשוני מדובר ברצח שבוצע על ידי בעלה של הקורבן אשר זמן קצר לאחר מכן שם קץ לחייו. לזוג חמישה ילדים בגילאי שלוש עד 20 ובמשטרה מציינים כי לא מוכרות תלונות בין בני הזוג. החקירה בראשיתה.