ויכוח בין מטופל לרופא הוביל לאלימות פיזית מצד הרופא – ולהשעייתו. המשטרה עיכבה היום (ג') לחקירה רופא מבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שמטופל הגיש תלונה בגין הכאה של מטופל. הרופא נחקר בחשד לתקיפת חסר ישע.  

מהחקירה עולה כי בשעות הצהרים השמיע קשיש בן 79 במחלקה הגריאטרית של בית החולים מוזיקה בעוצמה חזקה באמצעות מכשיר רדיו אישי הצמוד למיטה. הרופא נכנס לחדר וביקש מהקשיש להנמיך את המוזיקה, אך האחרון סירב. עוד סיפר הרופא לחוקרים כי בין השניים התפתח דו-שיח תוקפני במהלכו, לטענת הרופא, ירק עליו הקשיש. כתוצאה מכך הוא הודה כי איבד את עשתונותיו וסטר לו בפניו. 
בתום החקירה שוחרר הרופא בתנאים מגבילים. בבית החולים "שיבא" החליטו להשעות את הרופא לשבועיים, במהלכם לא יקבל שכר. מבית החולים נמסר כי "מנהל בית החולים הכללי פרופ' ארי שמיס השעה את הרופא עד תום הבירור והחקירה המשטרתית. מנהל בית החולים מצר על האירוע ומציין שבבית החולים קיימת אפס סבלנות למקרים מסוג זה". גורמים בהנהלת בית החולים הוסיפו כי גם אם התנהגותו של הרופא הייתה תגובה לפרובוקציה מצד המטופל, הם רואים אותה בצורה חמורה, ואם יתברר שפרטי המקרה נכונים הוא יפוטר מתפקידו.