אחד הפחדים הגדולים ביותר במהלך ההגעה לספארי היא לגלות שחיה שוחררה בטעות ונמצאת במרחק נגיעה (או נגיסה) מהמבקר. הבוקר (חמישי) אמנם לא היו מבקרים באתר, אך אירוע בטיחותי חמור אכן קרה, כששלוש קרנפות, קרן פלס, ריהאנה וקרנבלה, הגיעו אל החנייה מצד ימין של הכניסה. יש לציין כי בשום שלב לא היוו השלוש סכנה לציבור ולקרנפות שלום.



עפ"י תחקיר האירוע שבוצע בספארי, בשעה שש בבוקר נכנס מנכ"ל הספארי, יהודה בר, אל המתחם ופתח את השערים על מנת להגיע אל השטח הפתוח. כעשר דקות לאחר מכן, קיבל בר טלפון מהמוקד העירוני שהתריע כי שלוש קרנפות הגיעו לשטח הכניסה לספארי. הוא מיהר להגיע למקום, הבין כי הדיווח אכן נכון והכניס אותם בחזרה למקום מבטחים מאחורי השערים באמצעות מחיאות כף. האירוע, אשר הסתיים בשלום, גרם לפיטוריו של השומר, שנרדם ככל הנראה ואיפשר את היציאה. 



שגית הורוביץ, דוברת הספארי, אישרה את הפרטים וסיפרה: "לאחר שנכנס בשערי הספארי, קיבל המנכ"ל טלפון מהשיטור העירוני על כך ששלוש קרנפות מסתובבות, הוא הגיע למקום, שם כבר היו השוטרים והשומר וסגר את השערים לאחר שהכניס אותם. ככל הנראה, באותה רבע שעה בה שהה במתחם, השומר בכניסה נרדם והקרנפות יצאו לחנייה שמצד ימין, לא לחנייה של הפארק. כמובן שאנחנו לא יכולים לעבור בשתיקה על זה, לכן השומר, שהוא אדם נחמד מאוד, פוטר. עבודתו היא לשמור".