יו"ר התנועה ציפי לבני  אמרה הבוקר (ראשון) בראיון לגלי צה"ל כי עמיר פרץ יהיה "בוודאי בעשיריה הראשונה" ברשימה המשותפת עם העבודה לכנסת ה-20. עם זאת סרבה להתייחס למעמדם של עמרם מצנע ומאיר שטרית ברשימה.

לגבי הרוטציה עם הרצוג אמרה: "בשיחותי עם הרצוג, והדברים נאמרו בהודעה על השותפות, ברור כי יש בינינו שותפות אמיתית של ניהול משותף בכל 4 השנים במהלכן תהיה רוטציה. לא עוד ראש ממשלה מסוגר מאחורי אקווריום זכוכית אלא זוג שבחברות ובהבנה עמוקה החליטו ללכת ביחד".  לדבריה לא סוכם עם הרצוג לגבי עתיד הרוטציה לאחר הבחירות והוסיפה: "האם סכמנו משהו בהקשר עתידי? התשובה לא. הסיכום בינינו הוא לאותה שותפות לארבע שנים. כל משא ומתן קואליציוני שיערך בניהולנו יהיה בהתאם לתוצאות ביום שאחרי הבחירות".
 
לבני התיחסה גם לביקורת שמוטחת בה בעקבות התבטאויותיה נגד נתניהו בתכנית הסטירה "מצב האומה" ואמרה: "מערכת הבחירות היא על תכניות אמיתיות ולא על תכניות סטירה. במקרה של נתניהו הבדיחה היא על חשבוננו".
 

לבני אף אמרה כי הביקורת על השתתפותה בתכנית הסאטירה יצאה מפרופורציה: "מתנגדי הפוליטים מקללים אותי ומשתמשים באותם ביטויים אפילו בלי חיוך.  מדינה שנמצאת לפני הדרדרות בטחונית במצב של בידוד מדיני שבו אנשים מתקשים לסיים את החודש ועל זה מדברים? על תוכנית סטירה? על השאלה האם חידוד מסוים היה מוצלח או לא מוצלח? השתתפתי בתכנית סטירה. לא באתי לתכנית כדי שירדו עלי. באתי לתכנית שבה אני נותנת תשובות חדות כפי שנהוג בתוכניות סטירה. קבלו את זה. אפשר לחיות עם זה".