ח"כ מירי רגב (ליכוד) יצאה הבוקר (ראשון) בחריפות נגד מועמדותו של שדרן הספורט הערבי זוהיר בהלול במפלגת העבודה וטוענת  כי הוא איש שמאל קיצוני שקרא למרד ולאינתיפאדה נגד ישראל.

בסטטוס שפרסמה בעמוד הפייסבוק  כותבת ח"כ רגב כי "צריך להפסיק את התעלול של זוהיר בהלול. ההחלטה של בוז׳י להריץ מועמד ערבי בסיעת העבודה היא חיובית, אבל מועמד כמו זוהיר בהלול שוב מלמדת על הניתוק והתרחקות מהמרכז, יותר מכך אני מדגישה שמדובר בשמאל , שמאל קיצוני ".

לדברי ח"כ רגב, בהלול התבטא לא אחת נגד צה״ל ומדינת ישראל.קרא למרד ואינתיפאדה ואמר כי יש בישראל סממנים של משטר אפרטהייד". עוד ציטטה דברים שאמר לטענה לתקשורת במהלך צוק איתן:  יש לנו זכות ואם לא חובה להתנגד להרג חפים מפשע. ישראל מתנהלת התנהלות נפשעת בלתי אנושית בעליל״ .

בהמשך מציינת רגב כי "אותו בהלול תמך במשט הנשים לעזה שיצא מלבנון כדי לשבור את המצור שצה״ל הטיל על הרצועה. בהלול ראיין ברדיו ׳א שאמס׳ את אחת ממארגנות המשט ואמר לה: ״שאללה ישמור אותך, שאללה יעניק לך הצלחה, שאללה יעניק לך ולכל הנשים שהזכרת אותן הצלחה, את אישה גדולה״ .

רגב הוסיפה: "בהלול מנסה באמצעות חידודי הלשון להתל בציבור הישראלי. הוא מסתיר דעות קיצוניות שבכוונתי לחשוף. הבחירה של בוז׳י בבהלול היא יותר מפארודיה של הגשש החיוור, אבל לא מצחיקה". רגב תקפה גם את יו"ר מפלגת העבודה ואמרה: "התעלול של בהלול ושל בוזי הוא עוד אחד מהניסיונות להביא ״כוכבים״ שמסתירים דעות קיצונית ומנותקת מהעם בישראל", סיכמה רגב.

זוהיר בהלול אמר בתגובה: "ההתקפה של מירי רגב נגדי זאת תעודת הכבוד הגדולה ביותר שלי מכיוון שהיא תוקפת את חוט השדרה הערכי שלי. אני כעיתונאי כתבתי, התראיינתי וביקרתי ואני שואל: 'מה, במלחמה לא היו קורבנות חפים מפשע בצד הפלסטיני כמו בצד הישראלי?'"

בהלול הוסיף: "הרי ברור שמלחמה גודעת את חייהם בעיקר של אלה שלא היתה להם נגיעה ולי זה כואב. לגבי הראיון עם אחת מיוזמי המשט לעזה. כמה לעזאזעל הסיפור הזה נטחן עד דק. מוציאים סחורה פגומה שפג תוקפה שוב ושוב. נכון, ראיינתי אותה ולא ידעתי את זהותה לא ידעתי מי בעלה ומה זהותו הפוליטית והמלחמתית. את זה רק המודיעין הישראלי ידע. נכון שברכתי אותה כי אמרה לי שהיא וחברותיה הנשים והנזירות מביאות תרופות לחולי הסרטן מקרב ילדי עזה". 

עוד אמר איש הרדיו, כי הוא מוביל את אחד מהפרוייקטים הערכיים ביותר במדינת ישראל, שנחל כשלון קולוסלי - היחסים בין ערבים ליהודים, "אני אמשיך להילחם מלחמת חורמה נגד אלה שמובילים חוקים גזענים ומדירים, ומי הוביל אותם ואת המהלכים האלה שקרעו את היחסים בין יהודים וערבים לגזרים אם לא מפלגת השלטון של הגברת רגב? לכן מוטב שתטפל בליקוייה שלה ולא תלך לחפש ליקויים אצל אחרים".