פעילי בל"ד שהגיעו הבוקר למטה הצעירים של המפלגה בנצרת, מצאו שהסניף ולשכתה של חה"כ חנין זועבי נפרצו במהלך הלילה. בפריצה נגנבו מחשבים מלשכתה של חה"כ זועבי וציוד טלויזיה. המשטרה חוקרת את המקרה. 

זועבי הגיבה ואמרה: "הופתעתי כשגיליתי את הפריצה למשרדי וגניבת המחשבים. הענין חמור ועל פניו לא נראה שהמניע פלילי, מכיוון שמחשבים שהיו בחדרים אחרים לא נגנבו והמחשבים שנגנבו הם ישנים וללא ערך כספי. אני דורשת מהמשטרה, שעדיין לא הגיעה למקום כשעה לאחר הדיווח,  חקירה רצינית - למרות הזלזול שגילתה עד כה".

מבל"ד נמסר: ״מי שמבצע ונדליזם וגונב ציוד ממועדון המשמש מרכז חיוני לפעילות פוליטית, מפלגתית, תרבותית וקהילתית הוא חסר מצפון וצריך לדרוש למצות איתו את הדין״.


ח"כ זחאלקה: "יש עלינו לחץ אדיר מהרחוב הערבי להתאחד"



"יש עלינו לחץ אדיר מהרחוב הערבי להתאחד ולרוץ ברשימה משותפת. אם אכן נתאחד, ואני אופטימי, נקבל להערכתי 14 מנדטים, דבר שיקשה מאוד על בנימין נתניהו לשוב ולהיות ראש ממשלה", כך אומר למעריב השבוע יו"ר סיעת בל"ד, ח"כ ג'מל זחלקה.

"אנחנו בבל"ד סבורים שחייבים לאחד את השורות של בל"ד, רע"ם תע"ל וחד"ש. כל מפלגה תוכל לבחור את נציגיה ולשמור על יחודה ועצמאותה במסגרת הרשימה המשותפת. אין לנו גם בעייה שברשימה המשותפת יהיה מועמד יהודי ובעיני זה אפילו רצוי", הוסיף ח"כ זחלקה.
הוא אמר כי הסקרים מלמדים על רצון חד משמעי של הציבור הערבי בישראל לרשימה משותפת. "סקר שנעשה על ידי 'כל אל ערב' מלמד ש-80 אחוז מהציבור רוצה רשימה כזאת. אנחנו קשובים לרחשי הציבור". הוא אמר כי הכדור בעצם נמצא בידי חד"ש שצריכה להחליט במוסדותיה אם היא מצטרפת לרשימה משותפת והעריך כי גם חד"ש לא תוכל להתעלם מרחשי הציבור.
בימים האחרונים נפתחו קבוצות פייסבוק שונות הקוראות לכל הרשימות להתאחד. מלשכתו של ח"כ אחמד טיבי (תע"ל) נמסר כי בכל הסקרים הציבור הערבי רוצה לראות את ח"כ טיבי עומד בראש רשימה מאוחדת אך העניין האישי לא יהיה מכשול בדרך לאיחוד. במקביל הוקם במגזר הערבי לובי של אישי ציבור שלוחץ על חברי הכנסת להתאחד. "אם לא נרוץ ביחד בבחירות נכחד ולא נעבור את אחוז החסימה", אמר אחד השותפים למגעים.