ספירת הקולות עדיין לא הסתיימה, אבל ראש הממשלה בנימין נתניהו, כבר התייחס היום (חמישי) לתוצאות המסתמנות בפריימריז של מפלגת הליכוד.



ראש הממשלה עלה לדוכן הנואמים, כשמספר פעילים מקבלים את פניו במצודת זאב, לא השיב על שאלות ואמר: "הרבה אנשים ישנים בעקבות לילה ארוך, אני מודה להם מאוד, לכל המתנדבים במטה, רוצה לשלוח להם תודה עמוקה. אני מודה לכם, חברי הליכוד, על האמון הגורף והתמיכה הסוחפת כדי שאמשיך להוביל את הליכוד".



נתניהו התייחס לרשימה ואמר: "עפ"י התוצאות המסתמנות מהבוקר, נדמה שהליכוד בחר רשימה מעולה. הוכחנו לאזרחי ישראל שהדמוקרטיה מנצחת את הדיקטטורה. הדמוקרטיה כאן הרבה יותר חזקה בליכוד מאשר במפלגות אוירה, שנופלות כמו פטריות אחרי הגשם. זאת רשימה שתעזור לי להוביל את המדינה באחריות ובביטחון. זאת רשימה של מפלגת שלטון. נמשיך להנהיג, בביטחון ,באחריות, זאת רוח הליכוד האמיתית. זאת רשימה של מפלגת שלטון שתמשיך להוביל את המדינה. זאת הרשימה הטובה ביותר מכל המפלגות שתנצח את בוז'י וציפי"



מוקדם יותר, העיבה תקרית על האירוע לאחר שמאבטחי השב"כ, אשר בדקו את כלי התקשורת שהגיעו למקום, הגזימו, עפ"י צלמי העיתונות וגרמו למהומה, שבמהלכה איימו מספר עיתונאים שלא לסקר את האירוע. רק לאחר התערבות של ראש מטה ההסברה של הליכוד, יואב צור, נרגעו העניינים.



ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גבר בהפרש מוחץ על דני דנון ועפ"י הרשימה המסתמנת, יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, נמצא במקום הראשון, אך במקום השני נמצא גלעד ארדן במרחק של כ-500 קולות. במקום השלישי נמצא ישראל כץ, במקום הרביעי והמפתיע, מירי רגב, ובמקום החמישי, סילבן שלום.
בחלק השני של העשירייה הראשונה מסתמן קרב צמוד בין גילה גמליאל, שמפתיעה מאוד עד כה, זאב אלקין, משה יעלון, צחי הנגבי, אופיר אקוניס, יריב לוין, דני דנון, ציפי חוטובלי ויובל שטייניץ. משה פייגלין נמצא כרגע מחוץ למקום ריאלי, אך בהמשך, כשישוקללו הקלפיות מיהודה ושומרון וירושלים, מעמדו צפוי להתחזק. גם מעמדו של חיים כץ צפוי להתחזק במהשך, מכיוון שקולות התעשייה האווירית, שתומכת בו, צפויים להיספר לקראת סיום הספירה.
עוד מסתמן, כי ממחוז השפלה, לו משוריין המקום ה-16 ברשימה, יישלח דוד ביטן. מהצפון והעמקים, להם משוריין המקום ה-18, יישלח ג'קי לוי, בנו של דוד לוי. ממחוז הדרום, לו משוריין המקום ה-22, יישלח מיקי זוהר. נאווה בוקר, שם חדש ברשימה, תמוקם במקום ה-25.