נמשכות הצרות מבית ליו"ר תנועת הליכוד בנימין נתניהו: מבקר מפלגת הליכוד, עו"ד שי גלילי, הודיע כי הוא מזמן את ראש הממשלה ויו"ר תנועת הליכוד, בנימין נתניהו, לשימוע לפני פסילת מועמדותו לראשות התנועה, בשל שימוש שעשה לטענתו נתניהו בעובדי ובמשאבי המפלגה לשם קידום מועמדותו בבחירות המקדימות, תוך חשד לעבירה פלילית על חוק המפלגות.

במכתב ששיגר הבוקר עו"ד גלילי לנתניהו הוא הזמין את ראש הממשלה לשימוע בעל פה או בכתב "לנוכח הפגיעה החמורה בשיוויון ובחוק המפלגות" וזאת לאחר שלטענתו נתניהו ערך כנס פעילים ויושבי ראש סניפים בבניין המפלגה, מצודת זאב בתל אביב, תוך "השתתפות, ארגון וסיוע, ליווי ושליחת הודעות מטעם עובדים שכירים במנגנון המפלגה".
בנוסף, טוען המבקר כי גם מנכ"ל המפלגה ועובדי מטה נוספים השתתפו בכינוס "וכל זאת בעיצומה של מערכת הבחירות המקדימות בליכוד, שבמסגרתה הינך חוסה תחת הגדה של מועמד ותוך שהיה בכנס האמור כדי לקדם את מועמדותך בבחירות המקדימות".

בנוסף טוען מבקר הליכוד כי נתניהו עשה שימוש בעובדת המפלגה, חני בליוויס, לצורך אסיפת החתימות הנדרשות לשם הגשת מועמדותו בבחירות המקדימות. הגברת בליוויס , כך נטען, עסקה בלשכנע חברי מפלגה לתמוך במועמדותו של נתניהו. לדברי המבקר פעילות זאת של נתניהו פוגעת בעקרון יסוד שיוויון ההזדמנויות הקבוע בחוק המפלגות. “לאור זאת הרי שבסמכותי לשקול פסילת מועמדותך מכוח חוק המפלגות המעניק סמכות כזאת למוסד לביקורת במפלגה".

ממטה הפריימריס של נתניהו נמסר: ״מדובר בנייר תמוה, הזוי ומשולל יסוד. על פניו נראה כי עומדים מאחוריו גורמים פוליטיים אינטרסנטיים. ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל בכל עניין תוך שמירה מוחלטת על הוראות החוק והוראות חוקת הליכוד ומקפיד לקיים כלשונם את כל הכללים והנהלים המחייבים. כך במירוץ לפריימריס וכך בכל נושא. הנייר המסולף והמגמתי ייענה בתגובה משפטית הולמת״.
 
מסביבת ראש הממשלה נמסר עוד כי: ״מדובר באירוע כללי של הליכוד, שנערך במצודת זאב, ואשר עסק בהליכי הבחירות הפנימיות ובתוצאות ההצבעה של חברי הליכוד - ולא היה חלק מקמפיין הפריימריס. שני עובדי לשכת יו״ר הליכוד המוזכרים בדו״ח מועסקים במשרות אמון - כיועץ הפוליטי של יו״ר הליכוד ומזכירת היו״ר - וככאלה הם מורשים ומוסמכים על פי כל דין להשתתף בכול פעילויותיו של יו״ר הליכוד ובוודאי בכל פעילות פוליטית שלו״.