הלילה (חמישי) החלה ספירת הקולות בפריימריס ליו״ר הליכוד. מסתמן כי ישנה תמיכה מוחצת של מתפקדי הליכוד במנהיגותו של בנימין נתניהו. בעשר הקלפיות הראשונות שנספרו ברחבי הארץ (שבהן הצביעו כשלושת אלפים מתפקדים) התוצאות הראשוניות הן כ-85% לנתניהט,  וכ-15% לדנון. התוצאות המלאות יוצגו בשעות הקרובות.
כזכור, בפריימריס הקודמים בשנת 2013, קיבל נתניהו 77%, ובפריימריס שלפני כן, בשנת 2007, קיבל נתניהו 74%.

דני דנון התייחס לתוצאות שהגיעו, ואיחל לנתניהו בהצלחה. "יחד נפעל כמפלגה מאוחדת מול השמאל, מול בוז'י וציפי נהיה ליכוד אחד גדול", כך דנון.

אחרי 13 שעות של בחירות בקלפיות ברחבי הארץ, בהן נרשמו 55% הצבעה בלבד, אחוזים קטנים מהצפוי, החלו ועדות הקלפי ברחבי הארץ בספירת הקולות. למרות שהספירה נמשכה כל הלילה, התוצאות הראשוניות שהגיעו עם ספירת הקלפיות הראשונות, הציגו תוצאה ברורה. אך התוצאות הסופיות יחשפו רק בשעות הבוקר הקרובות, כאשר הן יועברו לוועדת הבחירות המרכזית שבגני התערוכה, תל-אביב.
 
שעה לפני סיום ההצבעה, שקלו אתמול בליכוד לאפשר הארכה של ההצבעה עד חצות, בעקבות הרצון להעלות את אחוז ההצבעה בבחירות. לבסוף הוחלט שלא לעשות זאת ולהשאיר את הקלפיות פתוחות עד השעה 22:00.

בניגוד לפעמים הקודמות, בה קיבלו את פני המצביעים בהפנינג גדול, לא נרשמו במהלך היום אירועים יוצאי דופן, פרט לדיבורים על דילים ורשימות, אשר עשויות להשפיע על הרכב הרשימה. במהלך היום קיבלו את המצביעים דוכנים בעיקר עם סטיקרים, חולצות וחגיגות צנועות. התורים שהשתרכו משעות הבוקר היו בעיקר בגלל הארגונים שהגיעו להצביע יחדיו וגרמו לאנשים שרצו להצביע בשעות הבוקר המוקדמות, לנטוש חלק מהתורים בגני התערוכה.