סבב שיחות הגרעין בין מעצמות המערב לאיראן, יסתיים היום (ב') ללא הסכם בין הצדדים והן יחודשו בחודש הבא, כך אמר גורם המעורה בשיחות. פרטים על סיום וחידוש השיחות עדיין נמצאים בדיונים, אולם על פי המקור, שביקש להישאר אנונימי, אל לאיראן לצפות להקלות בסנקציות. 

נציגים של שש המעצמות ואיראן המשיכו היום (ב') לנסות ולגבש הסכם קבע בסוגיית הגרעין, לקראת המועד האחרון שקבעו לכך - הלילה בחצות. נכון לעכשיו, הדיווחים מצביעים על כך שהצדדים יציגו "הסכם בעל פה" כאשר תאריך היעד להסכם כתוב יוארך בחודשיים.  
הבוקר נועד שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף עם עמיתו הסיני וונג יי, שהגיע לווינה שעות ספורות לאחר בואו של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב. לפני כן הגיעו לשיחות מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי ושר החוץ הגרמני פרנק וולטר שטיינמאייר. במהלך היום יגיעו לבירת אוסטריה שר החוץ הצרפתי לורן פביוס ושר החוץ הבריטי פיליפ המונד, ויצטרפו למשלחות. 
מוקדם יותר דווח במערב  כי איראן ושש המעצמות תכננו להודיע על "הסכם מדיני" עד חצות. המקורות מסרו כי ההסכם אמור היה להיות  "בעל פה" ולא בכתב (Non-Paper) – ובו תיקבע מסגרת הסכם הקבע. סוכנות הידיעות האיראנית, פארס, דיווחה הבוקר, כי השיחות יוארכו בחודשיים נוספים, שבמהלכם יושג הסכם כתוב בנוגע לתוכנית הגרעין האיראנית. 

אתמול נועד קרי עם מקבילו האיראני, והשניים שוחחו בין היתר גם על הארכת השיחות. בכיר במשרד החוץ האמריקאי אישר כי הצדדים דנים בדחייה אפשרית של המועד האחרון להשגת הסכם. כזכור, איראן ושש המעצמות החלו ביום שלישי שעבר בסבב הנוכחי בשיחות. במהלך השבוע האחרון נערכו פגישות רבות, בהשתתפות שרי החוץ וסגניהם, וכן מומחים משני הצדדים.