צפון קוריאה מציעה חקירה משותפת עם ארצות הברית בדבר התקפת הסייבר על אולפני "סוני" ומכנה את ההאשמה של ה-FBI שפיונגיאנג עומדת מאחורי המתקפה "הכפשה".
 
דובר של משרד החוץ הצפון קוריאני הזהיר שיהיו "השלכות חמורות" אם וושינגטון לא תסכים לחקירה כזאת ותמשיך להשים את צפון קוריאה. עוד אמר הדובר כי יש להם דרך להוכיח שהם אינן אחראים לפריצה. 

אתמול אמר אהנשיא ברק אובמה כי ארצות הברית תגיב להתקפת הסייבר ההרסנית על חברת סוני והאשים את צפון קוריאה במעשה.

ההערכה בארצות הברית היא שהמתקפה על מחשבי "סוני" באה בעקבות סרטו של סת' רוגן, "ראיון-סוף" העוסק בשני עיתנואים שמאורים לראיין את מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג-און ומתבקשים על ידי הממשל האמריקאי להתנקש בחייו.

בפריצה למחשבים נחשפו תכתובת דוא"ל מביכות של בכירי החברה, כמו גם מידע על פערי השכר בין שחקנים לשחקניות, לכלולכים שנכתבו על ידי עובדי האולפנים על חלק מכוכבי הקולנוע שעובדים עם החברה ובנוסף שוחררו לאינטרנט סרטים טרם יציאתם לבתי הקולנוע.  

השבוע איימו ההאקרים שביצעו את הפריצה וכתבו שהם יפגעו בבתי קולנוע שיקרינו את הסרט "בסגנון מה שקרה ב-11.9", מה שגרם לבעלי בתי הקולנוע לבטל את ההקרנות. 

ביטול ההקרנות גרם לביקורת רבה נגד "סוני". הנשיא ברק אובמה אמר כי ההתקפה "גרמה נזק רב" לחברת סוני, אך הוסיף כי לדעתו החברה שגתה בכך שביטלה את שחרורו של הסרט "הראיון", קומדיה שמתארת ניסיון התנקשות במנהיג קוריאה הצפונית, קים ז'ונג און.