פחות משלושה חודשים לבחירות לכנסת, ונראה שמפלס המתח בין המתמודדים הולך וגובר.  בישיבת פורום שרי הליכוד שהתקיימה הבוקר (ראשון), בטרם ישיבת הממשלה, עסקו השרים במפלגתו של נתניהו בקמפיין הבחירות של לבני והרצוג. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טען כי "יש מזימה של העבודה והשמאל להעביר את הבחירות ללא דיון אמיתי בנושא המדיני". 

נתניהו המשיך ואמר: "יש פה מזימה ברורה של מפלגות העבודה והשמאל להעביר את הבחירות ללא דיון אמיתי בנושא המדיני ואח"כ להתקפל בפני הפלסטינים ולאפשר הקמת חמאסטן שנייה ביהודה ושומרון. אין פה ראייה של האינטרס הלאומי, אלא ראייה של אינטרס פוליטי צר. המטרה היא להרדים את הציבור שתומך בקו התקיף שלנו, שאינו מתפשר על בטחון המדינה ולאחר הבחירות להתקפל ולסגת".
שרי הליכוד הביעו מורת רוח משיחתה של לבני עם שר החוץ האמריקאי קרי ודנו באפשרויות למנוע ממקרה כזה לחזור על עצמו.


מפלגת העבודה מסרה בתגובה: "יש אנשים שעבורם המחאה החברתית הייתה רק מכה קלה בכנף. הם כבר מזמן טסו הלאה. נתניהו ירק בפרצופה של המחאה, בעודו דורך על מליון ישראלים שיצאו במהלכה לרחובות. אנחנו לא ניתן לו בשום אופן להעלים את הנושא החברתי.

"ולגבי הנושא המדיני, רוצה דיון? בבקשה. הבאת את היחסים עם ארה"ב לשפל חסר תקדים, החלשת את הכוחות המתונים וחיזקת את החמאס, טובות הידידות שלנו באירופה מפנות לנו עורף. אז כן, נשמח לדיון בנושא המדיני ונבקש גם לדבר על הנושא החברתי שכל כך התאמצת להשתיק".

לבני עצמה אמרה מוקדם יותר כי היא "מוכנה לעימות בכל נושא, בוודאי בנושא המדיני, כדי שיידע הציבור למי העולם מאמין ולמי לא; מי יכול לרתום את העולם לטובת ישראל ומי לא; ועל מי העולם ייכפה את האינטרסים הפלסטינים ועל מי לא. 

"זו החוזקה של הרצוג ולבני אל מול חולשתו המסוכנת לישראל של נתניהו. לא ניתן לביבי להפוך את חולשותיו לחולשותיה של ישראל – ישראל חזקה יותר מנתניהו. לבני תמשיך  להיות רשת הבטחון המדינית של אזרחי ישראל ומדינת ישראל בעולם, ובעיקר במקומות בהם ביבי נכשל".