העיתון הכוויתי "א-ראי" חושף הבוקר (רביעי), כי סוכן המוסד שפעל, לכאורה, בשורות חיזבאללה, כיהן בין היתר כאחראי על מערך האבטחה של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה. לדיווח אין אישור ממקור אחר.

על פי העיתון, הבכיר ביחידת מבצעי החוץ, המכונה 910, גרם נזק אדיר לארגון, אך גם מעצרו מהווה הצלחה מבחינת ראשי הארגון השיעי הלבנוני. מקורות לבנונים אמרו לעיתון הכוויתי, כי מ"ש, תושב עיירה בדרום, הוא בן למשפחה של אנשי דת המוכרים בלויאליות שלהם לארגון השיעי ולקו ההתנגדות שהוא מוביל. עם זאת, המקורות הדגישו כי "מעצרו לא ישפיע לרעה על משפחתו ולא ניתן להטיל עליה את האחריות למעשיו".

עוד דווח, כי מ"ש עלה בסולם הפיקודי בחיזבאללה עד שהגיע למקום משפיע ביחידה 910, כאשר בעברו היה אחראי בין היתר על ביטחונו של המזכ"ל, בעיקר בתחום המעקב.


חיזבאללה כבר מיהר לשחרר את הלוחמים ביחידה זו, ולפזר אותם ביחידות אחרות מוכרות. בנוסף, שוחרר מפקד היחידה מתפקידו, לאחר שפעילותו נהייתה חשופה בפני המודיעין הישראלי והאמריקאי. "קשה לאמוד את הנזקים שגרם מ"ש ליחידה, במיוחד לאור העובדה שהיה אחראי לכל המבצעים שתוכננו לנקום את מותו של עימאד מורנייה בפברואר 2008", אמר המקור לעיתון הכוויתי.