צה"ל מפרסם הערב (חמישי) את סיכום השנה בתחום הנפגעים. הנתון הבולט ביותר הוא בסעיף החשד להתאבדות. בשנת 2014 נחקרים 15 תיקים עם חשש להתאבדות ביחס לשבעה מקרים שנספרו בשנת 2013. מדובר בעלייה חדה מאוד לאחר שבשנה שעברה נרשמה ירידה חדה בעקבות תוכניות למניעת אובדן חיים, תוכניות שאומצה על ידי שרת הבריאות לשעבר יעל גרמן. 
 
גורם בכיר באכ"א אומר הערב ביחס ל-15 שנפטרו בחשד להתאבדות כי  "כל המקרים עדיין נמצאים בחקירה ואנו רואים בנסיבות הללו אלה חשיבות עליונה". לדבריו כל מקרה נבדק בשלושה מישורים מקבילים. בחקירת מצ"ח, בועדת חקירה שמוקמת לאחר כל מקרה בראשות קצין בדרגת אלוף משנה ובוועדה שמרוכזת אצל רמ"ט אכ"א, תא"ל גדי אגמון. עוד מוסיף הגורם באכ"א כי לא נמצא קשר בין האירועים שנחקרים לבין אירועים מבצעיים. בנוסף לכך הוא מציין כי לא נמצא קשר בין האירועים, כך שלא ניתן להגיע מסקנה שממנה ניתן להפיק לקח מניעתי. 
שניים ממקרי החשד להתאבדות שנחקרים במהלך שנת 2014, הם בקרב שני לוחמים המוגדרים בצה"ל כחיילים בודדים. "בנושא זה עושים בחינה מעמיקה ובנוסף נעשה דיון עם מדור הבודדים עד ירידה ליחידות לדרגת מפקדי המחלקות" אומר הגורם באכ"א. 

בשנת 2014 נוספו למצבת החללים 105 נופלים. 67 מהם נהרגו במהלך מבצע צוק איתן, 3 מהם בפעילות מבצעית, 13 מהם בתאונות אזרחיות ובהן תאונות דרכים, 15 מהם עם חשד לאובדנות ו-7 בנסיבות רפואיות. כמו כן במהלך השנה נפצעו 115 חיילים בנסיבות שונות בצה"ל