לבית המשפט הצבאי הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד מאהר אלהשלמון, בגין רצח בכוונה ובגין ביצוע פיגוע דריסה ודקירה בצומת אלון שבות שאירע בתחילת חודש נובמבר השנה. בפיגוע נרצחה דליה למקוס ז"ל ונפצעו ישעיה הורוביץ וישי כץ. מכתב האישום עולה כי מאהר החליט לבצע פיגוע כנגד יהודים ולגרום למותם, וזאת בדרך של דריסת אדם. הנאשם אף רכש שני סכינים על מנת להבטיח כי אם לא יצליח לדרוס אדם למוות, ישלים את ביצוע הרצח באמצעות דקירות סכין.

ביום הפיגוע, לאחר שמסר לאשתו צוואה, יצא מאהר לתור אחר קורבנות. בהגיעו לצומת אלון שבות, הבחין בדליה למקוס ז"ל, כשהיא עומת בתחנת הסעה, האיץ מאהר את מהירות רכבו ופגע בה. לאחר מכן יצא מרכבו כשהוא מצויד בסכין, רץ לכיוונה של למקוס ודקר אותה באמצעות הסכין שוב ושוב, כעשרים דקירות, בעוד היא זועקת לחייה, עד שנפחה את נשמתה.
עוד מפורט בכתב האישום, בעודו אוחז בסכין, המשיך הנאשם והסתער לעבר ישי כץ ודקרו. לאחר שהגיע למקום אדם נוסף שהתיז לעבר הנאשם גז פלפל, פנה הנאשם לתקוף גם את ישעיה הורוביץ שהגיע למקום, ובמהלך מאבק שהתפתח בין השניים, דקר אותו מספר דקירות. לבסוף, נורה הנאשם על-ידי מאבטח. התביעה ביקשה את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים בעניינו.