כוחות של צה"ל, בשיתוף עם משמר הגבול, הרסו הלילה (בין שלישי לרביעי) את ביתו של עבד אל-רחמן אל-שלודי, בשכונת סילוואן שבמזרח ירושלים.

אל-שלודי אחראי לפיגוע בו נרצחו התינוקת חיה זיסל ברון ז"ל וקרן ימימה מוסקורה ז"ל, ובו גם נפצעו חמישה אזרחים נוספים. אל-שלודי, בן 20, הוא אסיר משוחרר שישב בכלא בגלל עבירות בטחוניות. הוא ניסה להימלט מזירת הפיגוע ונורה, ככל הנראה על ידי שוטר, נפצע קשה ונעצר. עוד נודע, כי בפברואר האחרון נעצר אל-שלודי יחד עם אביו למשך חודש ימים, בגין עבירות בטחוניות.
לפני חמישה ימים הורו כוחות ביטחון על הוצאת צו הריסה לביתו, פעולה שכאמור בוצעה היום. בהודעה שהוציא הבוקר צה"ל נאמר: "כחלק מהלחימה המתמשכת בטרור ובתשתיותיו ובהתאם להנחיית הדרג המדיני, כוחות הנדסה של צה"ל בשיתוף עם צוותים של משטרת ישראל ומשמר הגבול הרסו הלילה את ביתו של עבד אל-רחמן אל-שלודי בשכונת סילוואן במזרח ירושלים.

"הריסת בתיהם של המחבלים הינה מסר חד וברור לכל אותם המבקשים לפגוע באזרחי ישראל ובכוחות הביטחון, ולפיו, לטרור ולפגיעה בחפים מפשע ישנו מחיר כבד אותו ישלמו אם יבחרו להמשיך בפעילות זו.
"צה"ל ימשיך לפעול בהתאם להנחיות הדרג המדיני, תוך שיתוף פעולה עם כלל גופי הביטחון ולא יהסס לנקוט בכלל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו על מנת לפגוע במחבלים והגורמים המסייעים להם, ולהרתיע מביצועם של פיגועים נוספים".
לאחר הפיגוע הרצחני אמש בבית הכנסת בירושלים, אמר שר האוצר ויו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד כי "אנחנו ננקוט בצעדים קשים מאוד כלפי המחבלים. אנחנו נחזור להריסת בתים. אני חושב שצריך להרוס כבר היום את בתי המחבלים האלה מפני שאנחנו יודעים שזה צעד אפקטיבי... אני אומר לך שאין היום בישראל אף אדם שהוא מתון או קיצוני או מרכזי, או שמאלני או ימני. כולנו מזועזעים באותה צורה. כולנו חושבים שאלה חיות אדם. כולנו צריכים להעביר להם את המסר שאומר שמחבל שייצא לפיגועים כאלה לא יצא מזה בחיים".