התעשייה האווירית (תע"א) פירסמה את דו"ח הרבעון השלישי לשנת 2014, ממנו עולה כי היקף המכירות ברבעון זה עמד על 934 מיליון דולר, לעומת 930 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בעליה של 52% ברווח הגולמי: 163 מיליון דולר, לעומת 107 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ועלייה ברווח התפעולי: 63 מיליון דולר, לעומת 25 מיליון דולר. 

עיקר הגידול נובע מצמיחה בתחום מטוסי המנהלים ומערכות המכ"מ, ומביטול חלקי של הפרשה לעלויות שכר. לעומת זאת, ברווח הנקי, רושמת התעשייה ירידה חדה: ארבעה מיליון דולר, לעומת 31 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. על פי הדו"ח, עיקר הירידה נובעת מהוצאות חשבונאיות בגין מיסים נדחים, כתוצאה מהעלייה החדה בשער החליפין של הדולר ביחס לשקל במהלך הרבעון השלישי. אם מנטרלים הוצאות אלה, הרווח הנקי ברבעון עומד על 34 מיליון דולר. צבר הזמנות ברבעון השלישי עמד על היקף של 9.4 מיליארד דולר, המהווה כ-2.5 שנות פעילות .
רפי מאור, יו"ר דירקטוריון תע"א התייחס לדו"ח ואמר: "על אף האתגרים, הרבעון הסתיים בשמירה על היקף ההכנסות, תוך שהיא מגדילה את ההשקעה במחקר ופיתוח ממקורות עצמיים. אנו נמשיך למקד מאמצים בפיתוח ובהרחבת עסקי החברה ויכולותיה". יוסי וייס, מנכ"ל תע"א, הוסיף כי "עליית שער החליפין של הדולר במהלך הרבעון החולף הייתה סימן חיובי עבור החברה ש-80% ממכירותיה הינן לייצוא, אך יחד עם זאת הרווח הנקי קטן בשל רישום הוצאות מיסים נוספות של כ-30 מיליון דולר בגין הפרשי שער חליפין". 

 
רפי מאור, יו"ר דירקטוריון תע"א: "על אף האתגרים, הרבעון התסיים בשמירה על ההכנסות". 


הדו"ח הנוכחי כולל את השפעת המערכה בקיץ. במהלך מבצע "צוק איתן" פעלה תע"א בצמוד לכוחות הביטחון על מנת לספק מענה מיידי לצרכים מבצעיים. מערכות רבות של החברה פעלו בליבת הלחימה. בתעשייה האווירית מסכמים פעילות זו בהצלחה רבה.
נתון נוסף שמתפרסם בדו"ח הוא סך ההוצאות פרישה מוקדמת של עובדים. ברבעון השלישי של שנת 2014 פרשו 13 עובדים בעלות של כשלושה מיליון דולר. הפרישה המוקדמת הינה חלק מתהליכי ההתייעלות השוטפים שמבצעת החברה וממומנת ממקורותיה העצמיים.