קורל סימנוביץ' מעולם לא חלמה להיות דוגמנית, ולא חשבה שתעסוק בזה. לפחות זה מה שהיא מספרת. "אחותי הגדולה הייתה דוגמנית. דרכה נחשפתי לעולם הדוגמנות", היא מספרת בשיחה טרנסאטלנטית מספרד. למה ספרד? כי קורל, שהיא גם בתו של רוני סימנוביץ', בעלה השני של פנינה רוזנבלום - מה שהופך אותה אוטומטית לבתה החורגת של פנינה - היא בת זוגו של כדורגלן העל סרג'י רוברטו (22), המשחק בעמדת הקשר בקבוצת הפאר ברצלונה. כיאה לדור האפליקציות, השניים הכירו באינסטגרם. נראה שהילדה (22) מכוונת גבוה מגיל צעיר, לפחות בכל מה שקשור לגברים בחייה. לפני רוברטו הייתה בזוגיות עם דור רפאלי. כן, אח של.


את חיה על מזוודות. איך את מסתדרת?
"כן, אני חיה על מזוודות, אבל בהנאה גדולה. התרגלתי לחיים האלה כבר, וכל הטיסות והנסיעות הן ממש הנאה בשבילי. אני מסתדרת בכיף ובקלות".

 

למדת כבר ספרדית?
"אני לומדת ספרדית, אבל עם סרג'י אני מדברת באנגלית".

 
מה הכי קשה לך?
"הכי קשה זה להתעצבן בשפה אחרת".

 
הבאת את סרג'י לישראל, טיילתם יחד במצפה רמון, והוא פגש את המשפחה שלך. כמה חודשים אחר כך כבר נפשתם יחד במלדיביים. נדמה שהעסק ביניכם רציני.
"שנינו עסוקים בקריירות ובחיים שלנו, ולכל אחד יש משפחה בארץ אחרת, אבל אנחנו מאמינים שאהבה חזקה יכולה להתגבר על המכשולים האלה, אז כשיש לנו זמןפנוי, אנחנו משתדלים לטייל הרבה ולעשות כיף יחד".




קורל עם החבר סרג'י אלברטו. צילום: אינסטגרם



 
מתי התחלת לדגמן?
"עוד מגיל צעיר תמיד אמרו לאמא שלי שאני ילדה יפה. כשהתבגרתי, כולם סביבי כבר אמרו לי ללכת לדגמן ולמה לא לנסות. אז באיזשהו שלב פשוט זרמתי. הקמפיין הראשון שעשיתי היה בגיל 12 , לבגדי הילדים 'אביגדור', סתם בשביל הכיף".

 
באיזה שלב זה הפך לקריירה?
"בצבא. בגיל 18 קיבלתי הצעה מאתר האופנה 'עדיקה', והתחלתי לעבוד איתם. מאוד נהניתי, והעבודה לא התנגשה לי עם השירות בצבא. משם הכל פשוט זרם מעצמו. התחלתי לעבוד ולדגמן, ופשוט התאהבתי במקצוע".

 
כן, לא רק אתם מתעצבנים עכשיו. לא סתם נראה לכם שהכל בחיים בא לסימנוביץ' בקלות. כי הכל באמת בא לה בקלות. היא גדלה בבית הנכון, לקריירה הנכונה, וגם בחירות הגברים שלה נראות מוצלחות יותר משל הנערה הממוצעת.

 
עד לאן את שואפת להגיע עם הדוגמנות?
"לפני חודש זכיתי להפוך לפרזנטורית של מותג פרסייס, מותג קוסמטיקה ואיפור ישראלי מקצועי. אין יותר מוחמאת ממני. כל דוגמנית רוצה להיות פרזנטורית,  או לפחות לככב בקמפיין ביוטי. לדעתי זאת המחמאה הכי גדולה שיש, ומבחינתי זאת גאווה כפולה, בזכות העובדה שמדובר במותג ישראלי. לקדם את תחום האופנה והביוטי בישראל - זה דבר חשוב בפני עצמו.

 
"מובן שאני יודעת שזה לא מקצוע לכל החיים, וכבר חושבת על היום שאחרי. לאחרונה התחלתי ללמוד עיצוב אופנה בשנקר, ואני נהנית מהשילוב של פרנסה, הנאה ואהבה גדולה לאופנה".
 
מה התוכניות לשנה האזרחית החדשה?
"השנה התחלתי שנה ג' בעיצוב אופנה בשנקר, אז אני מתכוננת לעבוד קשה. גם בלימודים וגם בחיים האישיים. אני מתכננת לנצל את החופשים מהלימודים ולבלות את החגים עם המשפחה, עם חברות, ועם סרג'י – בטיולים, בארץ ובחו"ל. ולהתחיל להתקדם ולהשתלב עם פריטים בעיצובי עולם האופנה".