הסיבוב השני בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם שבעה משחקים, שישה מהם הסתיימו בתיקו. במשחק המרכזי נפגשו הפועל כפר סבא ובני יהודה לקרב צמרת שהסתיים ב-1:1.

 

השנייה בטבלה קריית גת אירחה את הכח עמידר רמת גן האחרונה, ונפרדה ממנה בתיקו 1:1. בני לוד התארחה אצל נצרת עילית ונפרדה ממנה ב-0:0. אחי נצרת הגיעה למשחק חוץ ברמת השרון שהסתיים בתיקו 1:1.

 

מכבי יבנה נפרדה מהפועל ירושלים בתיקו 2:2, ומכבי הרצליה ועירוני טבריה נפרדו ב-0:0, הפועל רמת גן אירחה את בית"ר תל אביב/רמלה וניצחה 0:1.

 

הפועל כפר סבא - בני יהודה 1:1

 

בני יהודה פתחה היטב אך בניגוד למהלכי המשחק, היו אלה המארחים שעלו ליתרון. רן יצחק קיבל כדור מנוסבאום על סף הרחבה, הסתובב ובעט פנימה, 0:1 לכפר סבא. בדקה ה-55 נגח פדרו גלבאן את שער השוויון מכדור שהגביה עגייב.

 

עירוני קרית גת - הכח עמידר רמת גן 1:1

 

דווקא האורחים פתחו טוב, וכבר בדקה הרביעית עלו ליתרון 0:1 כשגיא משפתי בעט פנימה מהנקודה הלבנה. בדקה ה-46 השוו המארחים ל-1:1 משער של עדן מור.

 

הפועל נצרת עילית - בני לוד 0:0

 

הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 1:1

 

ניסן יחזקאל ערך את הבכורה שלו כמאמן האורחים.  עידו אקסברד העלה את אחי נצרת ל-0:1 בדקה ה-61. רמת השרון השוותה בדקה ה-83, משער של יוסי שבחון

 

מכבי יבנה - הפועל ירושלים 2:2

 

ניבאלדו כבש כבר בדקה השנייה לזכות יבנה שבדקה ה-15 כבר הוליכה 0:2 משער של גאטן וארן. האורחת צימקה בדקה ה-20 משער של אופיר עמרם והשוותה בדקה ה-36 מבעיטה מרחוק של דייגו קאצ'ובה.

 

מכבי הרצליה - עירוני טבריה 0:0 

הפועל רמת גן - בית"ר תל אביב/רמלה 0:1

 

המארחים המשיכו לצבור נקודות הפעם על חשבון הבית"רים. אלמוג בוזגלו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-71. עוזרי האורח הורחק בדקה ה-19.