בני סכנין הצליחה לעצור את מכבי חיפה בתיקו דרמטי (1:1) משער מעורר מחלוקת בדקה ה–90, לאחריו שחקני הירוקים נותרו המומים דקות ארוכות על כר הדשא בדוחא.

 

המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ' נראה עצבני וזועם כפי שלא ראינו קודם לכן, ואילו שחקני בני סכנין ניסו לנחם את האורחים ומיהרו לחגוג עם אוהדיהם.

 

בניון בסיום המשחק. איבוד נקודות נוסף לירוקים

 

"מה אפשר לעשות? קשה לאבד יתרון בסיום כי היו לנו את ההזדמנויות לכבוש את השער השני ממצבים טובים" אמר אלכסנדר סטנוייביץ', "היינו דומיננטים לאורך כל המשחק והשחקנים היו צריכים להיות יותר אחראיים בסיום. אם מכבי חיפה רוצה להיאבק על משהו העונה, צריך לעשות יותר. אני לא רוצה לעסוק בשער של סכנין שהיה מנבדל, זה קורה".

 

מאמן בני סכנין, אלי כהן: "היה קשה מאוד. היינו צריכים לעבוד על המגרש כדי להשיג נקודה. שיחקנו בלי שני השחקנים המאוד בכירים שלנו (מוחמד גאדיר ואסמעיל ריאן), יש לנו סגל שחקנים רחב ומגיע קרדיט למי ששיחק הערב".

 

 

"החלוץ מילאן בויוביץ' היה טוב באימונים, אני שמח בשבילו לאחר שלא שיחק זמן רב" הוסיף כהן שהיה זה משחקו השני כמאמן הקבוצה, "במחצית הראשונה לא היינו טובים, לא העזנו מספיק. המחצית השנייה הייתה טובה יותר, היו לנו מצבים והתוצאה מבחינתי משקפת את המשחק. בשבוע הבא נגד הפועל עכו, קבוצה הנלחמת על חייה בליגת העל, כמונו, נתכונן ונהיה מוכנים".