גם לא החוד הקבוע כשסרחיו אגוארו, אדין דז'קו וסטבן יובטיץ' פצועים ולא כשירים לשחק, לא התקשה מנצ'סטר סיטי להביס באיתיאחד את קריסטל פאלאס 0:3 ולהשתוות במספר נקודותיה לאלו של המוליכה, צ'לסי. למעשה, אם הסיטיזנס היו כובשים עוד שער, הם היו עולים זמנית למקום הראשון. ביום שני ישחקו הבלוז בסטוק ויוכלו לפתוח שוב פער של שלוש נקודות. 

המשחק היווה אתגר טקטי לא קטן למנואל פלגריני שפתח עם ג'יימס מילנר כ-"9 מזויף". הקשר האנגלי לא ממש הסתגל לתפקיד במחצית הראשונה אבל בשנייה השתפר מאוד והיה מעורב בשער השלישי שכבש יא יא טורה. הסיטיזנס ככלל התקשו להתמודד עם הבונקר של האורחים ב-45 הדקות הראשונות, אבל במחצית השנייה כבר התפוצצו על המגרש.
דויד סילבה, שלא כבש באיתיאחד כמעט שנה, סיים הערב עם צמד שגם הכפיל את כמות הכיבושים שלו העונה (משניים לארבע). ג'ו הארט, שחתם אתמול על חוזה חדש עד 2019 בו ישתכר כ-120 אלף ליש"ט לשבוע, כבר הצדיק בשתי הצלות גדולות במהלך המחצית הראשונה.

פלגריני. בדרך לתפוס את מוריניו וצ'לסי?
פאלאס ספגה הפסד שביעי רצוף נגד סיטי בכל המסגרות. הניצחון האחרון של הנשרים על סיטי היה ב-2001 וזה קרה בצ'מפיונשיפ. בליגה העליונה פאלאס לא ניצחה את הסיטי מזה 19 שנה ו-24 שנים במשחק חוץ. הניצחון האחרון של פאלאס במגרשה של סיטי היה ב-1990 כשהכוכב שלהם ד'אז איאן רייט (ואח"כ האלוהים של ארסנל) הבקיע שער בניצחון 0:2 באצטדיון הישן, "מיין רואד".
מהלך המשחק
דקה 14 - נאסרי בעט מתוך הרחבה לחוץ.
דקה 18 - אחרי שתי הצלות של הארט שכבר מצדיק את חוזהו, הגיע קמפבל להזדמנות, שני מטרים מהשער ובעט גבוה. איזה החמצה לפאלאס.
קמפבל. החמצה ענקית
דקה 24 - נאסרי פרץ את הגנת פאלאס בדרבל פאס עם סילבה, אבל הספרדי בעט ממצב מצוין לחוץ.
דקה 36 - בולאסי המצטיין בפאלאס בחן את הארט ושוער סיטי שוב יצא המנצח.
הארט. במחצית הראשונה היה שם עבור סיטי
דקה 43 - כדור עומק של טורה לסבאלטה, אבל ספרוני, השוער הארגנטיני, בלם את המגן בן ארצו והכדור יצא לחוץ.