"ריאל מדריד השיגה את השמיים", אומרת הכותרת של העיתון 'אס' על הזכייה של ריאל מדריד במונדיאליטו (אליפות העולם לקבוצות) אחרי שניצחה את סן לורנצו בגמר במארקש 0:2. הבלנקוס סיימו את 2014 עם זכייה בתואר שהיה חסר בארון גביעים שלה.
 

 
זה היה הניצחון ה-22 ברציפות שלהם, וכעת הם זקוקים לעוד שניים כדי להשוות את שיא גינס ששייך לקוריטיבה הברזילאית. אלא שעכשיו מצפים להם שני משחקים לא קלים מול ולנסיה בליגה ב-4 בינואר ואספניול ב-10 בינואר. בעקבות הניצחון עלו נציגות הקבוצות מאירופה ליתרון 26:28 על הקבוצות מדרום אמריקה בגביע הביניבשתי ואליפות העולם לקבוצות ביחד.
 
 
 
השחקן המצטיין במשחק היה גארת' בייל שגם כבש צמד בשני המשחקים בהם שיחקה ריאל מדריד. זה הגמר הרביעי בו הוא משתתף וזוכה בתואר מאז הגיע לריאל מדריד בקיץ שעבר. כריסטיאנו רונאלדו, בניגוד לציפיות, לא הבקיע. 
 
 
ריאל מדריד כבר שברה כמה שיאים. איקר קסיאס הוא הקפטן היחיד שיש לו בארון הגביעים את כל התארים האפשריים כולל אליפות וגביע ספרד, הגביע העולמי, אליפות אירופה, צ'מפיונסליג, הגביע הביבשתי במתכונת הקודמת שלו וגביע העולם לקבוצות הנוכחי (המונדיאליטו). סרחיו ראמוס הבלם שכובש תמיד שערים חשובים זכה לציון הגבוה ביותר במשחק בעיתון 'אס' עם ציון 3 כוכבים. השאר הסתפקו בשני כוכבים ושחקני סן לורנצו המאוכזבים קיבלו כוכב אחד.
 
 
בארגנטינה כתב העיתון 'אולה': "לא אלוהים ולא האפיפיור שאוהד את סן לורנצו עזרו לקבוצה". ה'גאזטה דלו ספורט' שלא יכול לדווח על הישגים של קבוצות איטלקיות בזירה הבילנאומית היה יכול לפחות לקבוע: "קרלו אנצ'לוטי כבש את העולם".
 
 
למעט כריסטיאנו רונאלדו, שזכה במפעל הקודם ב-2008 עם מנצ'סטר יונייטד וטוני קרוס במפעל החדש בשנה שעברה עם באיירן מינכן, כל יתר השחקנים זכו לראשונה בתואר. ריאל מדריד מסיימת את שנת 2014 עם הישגים מדהימים. היא רשמה ב-63 משחקים בכל המסגרות 51 נצחונות והפרש השערים מדהים 41:178.
 
 
קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "אנחנו מאוד מרוצים מהתואר הזה ואני מקווה ששנת 2015 תהיה זהה. שנת 2014 היו פנטסטית ובלתי נשכחת. אני מאוד שמח שהגעתי למועדון הזה ובשנה הראשונה זכינו בליגת האלופות ועכשיו בגביע העולם לקבוצות".
 
 
בייל. סיים את הטורניר עם שני שערים ועוד גמר שהוא מנצח בו
 
 
על כריסטיאנו רונאלדו שלא כבש בטורניר: "הוא עזר לנו המון להגיע לכאן. הוא הבקיע שערים רבים, והוא השחקן הכי טוב שלנו. אנחנו משפחה ועובדים יחד למען מטרה. אנחנו קבוצה מצוינת, אבל זה בלתי אפשרי להשוות את ריאל מדריד הנוכחית לקבוצות גדולות אחרות שהיו בעבר למועדון. אנו שמחים שעשינו היסטוריה אבל אנחנו רוצים להמשיך".
 
 
על ההצלחה השנה אמר: "המפתח להצלחה היתה הזכייה בגביע המלך כשניצחנו את ברצלונה. זה נתן לנו ביטחון".