אחרי שלואיס ואן חאל סיים להתבכיין על לוח המשחקים הצפוף של חג המולד הוא יודע שכעת, במשחק הראשון של השנה החדשה מול סטוק סיטי (שידור חי בספורט1 וב-HD), הוא חייב לספק את הסחורה בבריטניה סטדיום"השדים האדומים" מקווים שאנחל די מאריה, שהתאושש מפציעה וחזר לאימונים, יוכל לשחק כמה דקות. אדנאן ינוזאי ואנדר הררה עשויים לשחק גם הם כמה דקות.

יונייטד מקווה לשנה טובה יותר ב-2015 ונראה שהם בדרך לשם כשהכרטיס לליגת האלופות נראה בהישג יד, אבל כמו שוואן חאל אמר: "קבוצה כמו יונייטד תמיד רוצה לזכות באליפות". הפער שלהם מצ'לסי הוא 10 נקודות והם ירצו לצמצם אותו במחזור סיום חג המולד. ה'דיילי סטאר' טוען הבוקר שוואן חאל הורה לשחקניו ללכת כל יום לישון ולחשוב על כך שהם מסוגלים לזכות באליפות. "כל שחקן חייב לדמיין מה יהיה במשחק למחרת ולדמיין שאנחנו זוכים בתואר", אמר. הזוי? לא אצל LVG.

 

יונייטד השיגה 23 מ-27 הנקודות האחרונות עם דויד דה חאה בכושר שיא בשער, וויין רוני שגילה את עצמו מחדש מאחור בקישור ולפי פרשנים משחק שם כמו "ילד נלהב במגרש משחקים". הבעיה העיקרית נותרה בהגנה.

 

יונייטד ניצחה שישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים נגד סטוק בכל המסגרות. אם סטוק תנצח, זה יהיה רצף שלושת הניצחונות הרצופים הראשון שלה מאז מארס. יונייטד ניצחה רק שניים מ-11 משחקיה האחרונים בחוץ.

 

הרכבים

 

סטוק סיטי: בגוביץ', שואוקרוס, קמרון, פיטרס, מוניאסה, ווילן, נ'זונזי, וולטרס, ארנאוטוביץ', דיוף, קראוץ'.

 

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, אוונס, ג'ונס, סמולינג, שאו, יאנג, מאטה, קאריק, רוני, פלקאו, ואן פרסי.