סן לורנצו המכונה "הציקלון" משחקת היום בגמר המונדיאליטו (אליפות העולם לקבוצות) נגד ריאל מדריד (חי בספורט1 ו-HD). הארגנטינים מנסים לעצור את הבלאנקוס על 21 נצחונות רצופים ולמנוע מהם להתקרב לשיא גינס של קוריטיבה עם 24 נצחונות רצופים ומעבר לזה בזכיה בתואר נוסף. 

משרדי ההימורים העניקו לסן לורנצו סיכוי של 1 ל-23 בלבד לזכות בגביע. ריאל מדריד לעומת זאת היא עם יחס הרבה יותר טוב של 1 ל-7. עובדה מדהימה היא שסן לורנצו כבשה ב-2014 66 שערים ואילו רונאלדו כבש לבדו 56 שערים. 
סן לורנצו התלוננה ששופט המשחק נקבע הפורטוגלי פדרו פרואנקה בגלל שהוא אירופי ופיפ"א נענתה לבקשה ומינתה את הגוואטמלי וולטר לופס קסטלנוס. לעומתם, בריאל מריד מתלוננים שהיריבה משחקת כדורגל פיזי מדי. על העובדה שהאפיפיור, בנדיקטוס ה-16,  אוהד הקבוצה הארגנטינית אמר המאמן אדגרדו באוזה: "אני בטוח שהוא עסוק מדי מכדי לחשוב על המשחק. מה שבטוח, נצטרך התערבות אלוהית כדי לנצח היום".

בריאל מדריד משוכנעים שיוכלו לנצח והבלם סרחיו ראמוס אמר: "ריאל מדריד היא הקבוצה של האלוהים, למרות שהפאפא (האפיפיור) אוהד שלהם". קרלו אנצ'לוטי התייחס לחילופי השופטים ואמר: "זה בכלל לא מעניין אותי. בפיפ"א מחפשים פייר פליי ואני מבין אותם. אותנו השופט הזה לא מעניין בכלל. לא חושב שסן לורנצו תהנה מהחילוף הזה". חאמס חזר להרכב הבלאנקוס וגם סרחיו ראמוס עבר מבחן כשירות וישחק בהגנה.
מהלך המשחק:
דקה 28 - בנזמה מנסה לכבוש בבעיטה שטוחה מ-18 מטרים, אך השוער טריקו יורד טוב ועוצר.
דקה 37 - 0:1 לריאל מדריד. כדור קרן מגיע אל סרחיו ראמוס שקופץ מעל כולם וכובש את הראשון.
הרכבים: 
ריאל מדריד: קסיאס, פפה, ראמוס, מרסלו, קרבחאל, קרוס, איסקו, חאמס, רונאלדו, בייל, בנזמה
סן לורנצו: טוריקו, יפס, מרסייר, בופריני, קלינסקי, קוטרוצ'יו, ברינטוס, קאנמן, אורטיגוזה, מס, ורון