באיירן מינכן מסיימת כעת את שנת 2014 בבונדסליגה במשחק חוץ מיינץ (חי בספורט1 ו-HD), אחריו תצא לפגרת החורף עד ה-30 בינואר. למארחת זו הזדמנות לחולל סנסציה ולהנחיל לאלופה הפסד ליגה ראשון העונה.

 

באיירן כבר לא הפסידה 20 משחקי ליגה, רצף שהחל עוד בשנה שעברה, והעונה צברה 13 נצחונות ו-3 תוצאות תיקו ב-16 מחזורים. היא מקדימה את השנייה, וולפסבורג, ב-9 נקודות. מיינץ, שמדורגת קרוב לאיזור הירידה במקום ה-11, לא ניצחה כבר חודשיים וליקטה רק 4 נק' ב-9 משחקיה האחרונים. לקבוצה יש בעיות קשות בהגנה אחרי שניקו בונגרט וסטפן בל לא יוכלו לשחק וניקולצ'ה נובסקי בספק.

 

אצל פפ גווארדיולה, ג'רום בואטנג ובסטיאן שוויינשטייגר פותחים במקום מהדי בנאטיה וצ'אבי אלונסו הפצועים. וגם הדני, פייר-אמיל הויביירג, שדובר על עזיבתו בהרכב. רוברט לבנדובסקי סובל מפציעה קלה, ותומאס מולר עולה במקומו בחוד.

 

השחקן החשוב במיינץ הוא היפני שינז'י אוקזאקי שכבש 8 שערי ליגה, אבל לא הבקיע מאז ה-8 בדצמבר. בבאיירן יהיה קשה להתעלם מאריאן רובן שכבש בפעם ה-100 במדיה במשחק האחרון באמצע השבוע וזכה לתואר "שחקן השנה בבונדסליגה".

 

זו תהיה הפתעה גדולה אם באיירן לא תנצח. היא ניצחה את ארבעת המשחקים האחרונים שלה נגד מיינץ ובסך הכל רשמה נגדם 11 נצחונות, שני תיקו ושלושה הפסדים במפגשים מולה בחוץ.