ליברפול מחפשת כבר יורש לסטיבן ג'רארד. לפי ה'דיילי מירור' הבוקר (שישי) המטרה הוא קשר אסטון וילה, פביאן דלפ, שגדל באקדמייה של לידס יונייטד ומשחק בווילה כבר שש עונות. לפי העיתון, הקבוצה רוצה את הקשר בן ה-25, אבל נראה שעיסקה תתבצע רק ביוני 2016.

בינתיים מפרסם עיתון אחר, ה'מטרו' הלונדוני, כי ליברפול רוצה את שני הארגנטינים, השוער של הנבחרת סרחיו רומרו השייך לסמפדוריה וילד הפלא החדש של פאלרמו, פאולו דיאבלה בן ה-21 שכבש העונה 7 שערים. גם ארסנל התעניינה בו ומדובר במחיר די גבוה של 31 מיליון ליש"ט. נשיא פאלרמו, מאוריציו זאמפריני, אמר שדיאבלה יהיה טוב יותר בעתיד מליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו ביחד, אבל צריך לקחת בערבון מוגבל את ההתבטאויות שלו.
 

 
העיתון 'דיילי אקספרס' טוען שדויד דה חאה החליט סופית לא לעזוב את מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד ומוכן לחתום על חוזה חדש לחמש שנים אצל "השדים האדומים" עד 2020. הוא אמור להרוויח במסגרת החוזה החדש שלו 35 מיליון ליש"ט. בתוך כך פורסם שלואיס ואן חאל לא מעוניין להחזיר את הבלם הסרבי נמניה וידיץ' שעזב בקיץ לאינטר ולא הצליח להתאקלם בקבוצה.

גם בצ'לסי סוגרים עיסקאות. ה'סאן' מדווח שאדן הזאר סגר לחמש שנים נוספות בקבוצה וירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע שיהיו שווים 59 מיליון ליש"ט. בכך מקווים בבלוז להרחיק אותו ממעבר אפשרי לפאריס סן ז'רמן שמוסגלת להציע לו אפילו שכר גבוה יותר. האזר יהיה השחקן שירוויח הכי הרבה כסף במועדון.
 
 
עוד בשוק ההעברות שייפתח ב-1 בינואר. סוכנו של חאבי הרננדס, חלוצה המכסיקני של ריאל מדריד המושאל ממנצ'סטר יונייטד, אמר, כי השחקן לא יעזוב עד סיום העונה למרות שהוא לא מקבל דקות משחק רבות. הוא לא משחק בגלל שקארים בנזמה מקבל דקות משחק רבות ונמצא בכושר טוב. בריאל מדריד יצטרכו להחליט בסיום העונה האם לממש את האופציה לרכוש את צ'יצ'אריטו. סוכנו הוסיף כי "הוא לא יעזוב בינואר וינסה לקבל יותר דקות משחק".