השנה בה כל החלומות מתגשמים עבור ריאל מדריד נמשכת בקצב מסחרר. בוודאי יהיו שם כאלה שיצטערו כאשר לוח השנה יתחלף מ-2014 לשנת 2015. אתמול עלו "הבלאנקוס" לגמר אליפות העולם לקבוצות במרוקו - מה שמכונה בספרד במילה אחת קולעת, "המונדיאליטו" - אחרי ניצחון קליל על קרוס אסול המכסיקנית 0:4. 

בבירת ספרד ספרו ניצחון 21 ברציפות והם רחוקים רק שלושה משחקים מהשוואת שיא הגינס בו מחזיקה כרגע קוריטיבה הברזילאית - 24 ניצחונות ברצף. במהלך הרצף הזה עומד הפרש השערים שלהם על 10:79. הם גם קרובים משחק אחד, כנראה נגד סן לורנסו די אלמגרו, שתפגוש הערב בחצי הגמר השני את אוקלנד סיטי (שידור בספורט1 וב-HD החל מ-23:45), מזכייה בעוד תואר שחסר בארון הגביעים של המועדון. 
ה'אס' פירסם היום כותרת לא הכי מעוררת השראה למשחק, אבל לבטח כזאת שהיינו רוצים לפרסם אצלנו פעם אחת בחיים: "עד לגמר, ואמוס ריאל". איקר קסיאס שוב הראה שהוא עדיין שוער ענק, כשעצר פנדל מרגלי חראררדו טורדו ששיחק בעבר ב'לה ליגה'. כריסטיאנו רונאלדו לא כבש, אבל קרלו אנצ'לוטי ממש לא מודאג: "הוא בטח שומר שער לגמר בשבת. היה לו משחק טוב מאוד גם בלי לכבוש והוא סייע למבקיעים". קרוס אסול היא הקבוצה הבינלאומית הראשונה שרונאלדו לא כובש נגדה מאז דינאמו זאגרב בליגת האלופות בעונת 2011/12, ומכיוון שאין כאן משחק גומלין, המכסיקנים "שיחקו אותה" מבחינה זאת. 

איקר קסיאס, דני קארבחל ואיסקו זכו לציונים הגבוהים ביותר ב'אס': 3 לבבות. פרשן העיתון, חואנמה טראובה, כתב שהאווירה במארקש היתה כמו "בברנבאו קטן", ומרגע שהמשחק החל נשמעו קריאות 'אולה' מכל עבר. אנצ'לוטי אמר: "לקבוצה הזאת מגיע לסיים את העונה עם זכייה בתואר עולמי. לא היה לנו משחק קל, כי הקבוצה ממכסיקו עשתה לנו הרבה בעיות בעיקר בחצי הראשון". 
בבלנקוס מודאגים מפציעתו של סרחיו ראמוס, שנאלץ לנטוש בדקה ה-64 בגלל פציעה בשריר, אבל אנצ'לוטי אמר שהוא מקווה שיוכל להתאושש עד שבת ולשחק בגמר. הבלם עצמו ביקש להתחלף אחרי שהרגיש עקיצת כאב בירך של רגל שמאל. העיתון 'מארקה' שאל הבוקר: "סרחיו ראמוס, אלא מי? הגיבור של ה'דסימה' (הזכייה העשירית של ריאל מדריד באלופות, י.ז) פתח את הכיבושים של ריאל מדריד בשער הראשון". 
"איקר קסיאס הוא גאון בעצירת פנדלים", החמיא בסיום ראמוס לשוער שלו, "אנחנו רוצים לזכות בתואר ולהביא אותו הביתה ואני מקווה לקום מחר בבוקר בלי כאבים בתקווה שאוכל לשחק בגמר". על האפשרות שיאריך את חוזהו אמר: "אני לא עושה דברים עבור כסף. אני סומך על הסוכן שלי ומאמין שאחתום על הארכת חוזה. הודיתי לאריגו סאקי בטוויטר, כי הוא עשה הרבה בזמנו כדי להחתים אותי (מסביליה בעונת 2005/06)". "אני מקווה שהגמר יהיה הדובדבן על העוגה", הוסיף קסיאס, "ידענו שקרוס אסול טובה בהגנה ולא יהיה קל לפצח אותם".