ישראלים רבים מתכוונים להגיע למשחק הקלאסיקו הבא בין ברצלונה לריאל מדריד בקאמפ נואו במארס. אז לידיעתכם, ועדת ה'לה ליגה' קבעה את מועד המשחק והוא יתקיים ב-22 במארס בשעה 22:00 (21:00 שעון מקומי). מדובר במשחק שיהיה רק ארבעה ימים אחרי שברצלונה תיפגוש את מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות בגומלין של שמינית הגמר. לריאל מדריד יש יתרון על ברצלונה מאחר שלפני המשחק בקלאסיקו היא לא תשחק באלופות ותוכל להתכונן במשך שבוע למשחק. המשחק שלה מול שאלקה יהיה ב-10 במארס. 

 
 ברצלונה תשחק מחר נגד קורדובה בקאמפ נואו (17:00). ניימאר יעבור היום מבחן כשירות לבחון האם יוכל לשחק אחרי שלא התאמן גם אתמול (48 שעות לפני המשחק) בגלל פציעה בקרסול. פדרו שכבש שלושער בניצחון על הואסקה 1:8 בגביע המלך יחליף אותו אם לא יתאושש.

 
העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' חישב ומצא שברצלונה כובשת העונה פחות שערים מעונות קודמות וזו אחת הבעיות שלה. ב-11 העונות האחרונות ממוצע הכיבוש של ברסה העונה הוא הנמוך ביותר רק 33.3 אחוזים. לפני עונה כבשה ב-36 אחוז, לפני שנתיים 45 אחוז. בעונת 2010/11 עמד ממוצע הכיבוש שלה על 51 אחוז. אחת הסיבות היא שלואיס סוארס לא כבש אפילו שער ליגה אחד עד כה ב-7 משחקי ליגה, אבל בישל עד כה 4 שערים.