הדולר ממשיך לדהור לעומת השקל: ביום שישי נקבע שערו היציג על 3.889 שקלים, עליה יומית של 0.0772 ושבועית של 1.461%. המשקיעים איבדו אמון בשקל בגלל המצב הפוליטי, הכלכלי והביטחוני, והדברים באים לידי ביטוי בשערו.

"נראה שהסנטימנט כלפי השקל נמצא בשפל חסר תקדים, הן על רקע המצב הביטחוני המתערער, והן על רקע סימני התפרקות הקואליציה, ואווירת הבחירות שמשתלטת על המערכת הפוליטית", הסביר שלום. בנק ישראל הוסיף השבוע שמן למדורה כשרכש דולרים לאיזון מכירת הדולרים המגיעים מהכנסות הגז הטבעי, וזאת לאחר הפוגה מסוימת במדיניות זו. 
בזירה העולמית הדולר רשם שבוע שלילי. זאת על רקע נתוני מקרו אמריקאים לא עקביים וירידה בציפיות לעליה בריבית מצד הפדרל רזרב. החלטת אופק שלא לצמצם את ייצור הנפט נתנה דחיפה מחודשת לחיוביות בדולר העולמי, אבל אלמנט זה הורגש קלות בלבד במסחר ביום השישי בדולר-שקל.

הדולר המשיך להתחזק לעומת השקל גם במסחר הבין-בנקאי, שערו היציג עלה ל 3.89 שקלים. משה שלום, ראש מחלקת המחקר של FXCM ישראל סיכם את שבוע המסחר במט"ח ואמר כי "הדולר-שקל לא עוצר והשבוע הוא שבר שיאים כמעט מדי יום. באמצע השבוע הוא שבר את מחסום ה-3.85, אמש הצמד אף הצליח לגעת ב-3.90".
שלום התייחס לשוק המקומי ואמר כי הוא נשלט על ידי קונים בלבד. "מצד אחד, הלונגיסטים לא ממהרים לממש רווחים, ומצד שני, אין אף אחד שמעז בתנאים הנוכחיים לקנות את השקל, גם כאשר יש הזדמנות טכנית לכך. לפיכך, אנו עדים לשוק חד-צדדי לחלוטין, הנתמך בקו מגמה מושלם של 45 מעלות עלייה. קשה כרגע לשער היכן תיעצר העלייה של הדולר-שקל". בטווח הארוך יותר, וכתחזית לקראת 2015, מסביר שלום כי מגמת העלייה צפויה להימשך.