סוחרי הבורסה מצפים לפתיחה חיובית במסחר של הבוקר (רביעי) בבורסה. מתן שטיינברג מחדר המסחר של IBITRADE  סיפר ל"מעריב אונליין כי "תום המסחר היציב אמש בוול סטריט והמגמה החיובית באירופה צפויים להשפיע לחיוב על המגמה בשוק המקומי".


ואכן, יום המסחר בוול סטריט התנהל ברובו במגמה מעורבת אתמול כאשר חלק מהמדדים שוברים שיאים שנתיים חדשים. ה-S&P השיל מערכו 0.12% וננעל על 2,067.03 נק', הדאו ג'ונס נותר יציב על רמת 17,814.94 נק' והנאסד"ק הוסיף 0.07% ועלה לרמת 4,758.25 נק'. במהלך היום פורסמו נתוני מאקרו בהם צמיחת התמ"ג ב 3.9% (מעבר לצפי) ומדד קייס שילר (מחירי הבתים) זוקף עליה של 4.9% (מעבר לצפי) המהווים אינדיקציה מסוימת להתרחבות הכלכלה האמריקנית בחודשים האחרונים.

היום עתידים להתפרסם נתונים נוספים בהם תביעות ראשוניות לדמי אבטלה וסנטימנט מישיגן (מדד אמון הציבור במערכת הכלכלית).מחר לא יתקיים מסחר בניו-יורק לרגל חג ההודיה והמסחר ביום ו' יינעל בשעה 20:00. באירופה צפויים היום להתפרסם נתוני מאקרו, בין היתר בבריטניה שיעור התמ"ג, ובגרמניה ביום חמישי יפורסמו מדד המחירים לצרכן ומדד שיעור האבטלה.

הישראליות בארה"ב בניו-יורק נעלו יום מסחר עם עליות קלות כאשר סרגון צפויה לפתוח בפער חיובי של 1.5%, פלוריסטם צפויה גם היא לפתוח את המסחר בהפרש חיובי של 1.07% לעומתן נייס צפויה לפתוח בפער שלילי של 1.05% ופרטנר בפער שלילי של 1.3%.