בנק לאומי סיים את הרבעון ה-3 של 2014 ברווח נקי של 677 מיליון שקל - גידול של 22% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.  בתשעת החודשים הראשונים של השנה סיים הבנק ברווח של 1.59 מיליארד שקל – ירידה של 0.4%.

רווחי הבנק הינם לאחר הגדלה של 480 מיליון שקל בהפרשות לטובת הסדר המתגבש עם רשויות הפיקוח האמריקאיות (בניו יורק) ולרשות לניירות ערך. סך ההפרשה בגין ההסתבכות בארה"ב נאמד כיום במיליארד שקל. הפרשה נוספת בארה"ב נאמדה על ידי העיתונות האמריקאית בכ-1.15 מיליארד שקל, כך שמדובר בכשליש מהערכות המוקדמות. 
בנק לאומי מנוהל על ידי רקפת רוסק עמינח ובתפקיד יו"ר הדירקטוריון משמש דוד ברודט. מניות הבנק מפוזרות על ידי הציבור הרחב של בעלי המניות ואין בעל שליטה מזוהה אחד. 

הרווח מתחילת השנה משקף תשואה של 7.9% על ההון העצמי. אלמלא ההסתבכות בארה"ב התשואה היתה עומדת על  11.3 אחוזים. הדוחות הכספיים מצביעים על שיפור במרבית סעיפי הפעילות הבנקאית. ההוצאות התפעוליות ירדו ב-5.3%, הוצאות השכר ירדו ב-2.5% (95 מיליון שקל), האשראי לעסקים קטנים גדל ב-5.1%. הבנק רשם הכנסות בגין הפסדי אשראי של 11מיליוני שקלים.
למרות הריבית הנמוכה במשק פיקדונות הציבור גדלו ב-2.4% והסתכמו ב-286.6 מיליארד שקל. הונו העצמי של הבנק מסתכם ב-28.3 מיליארד שקל. בנק לאומי הוא הרביעי מבין הבנקים הגדולים המפרסם את דוחותיו הכספיים לרבעון השלישי.