שוק המניות של ישראל מגיב במתינות להחלטת בנק ישראל מאמש שלא לשנות את שער הריבית לדצמבר ולהותיר אותו על 0.25% לשנה.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל ממשיך להיסחר סביב רמת המפתח של 3.85, וזאת יממה לאחר הודעתו של בנק ישראל על הותרת הריבית על כנה בשיעור של 0.25%. השוק הגיב במתינות להחלטתו של הבנק, שהיתה צפויה למדי, ובמידת מה אף תרמה לייצוב השקל. גם לא ניתן היה לזהות בהודעת הבנק הקצנה ברטוריקה שרומזת על הרחבה כמותית. הבנק שמר על הנוסח הלא מחייב שבו נקט בחודש שעבר, לפיו הבנק "יבחן את הצורך בשימוש בכלים שונים". 
למרות הצטברות החדשות השליליות בחודש האחרון, החל בנתוני התמ"ג הירודים לרבעון ה-3, ההסלמה במצב הביטחוני והורדת תחזית דירוג האשראי, הבנק לא מזהה הרעה דרמטית בנתונים המחייבת להוציא לפועל מדיניות כה מרחיקה לכת. כעת בשוק נושאים את עיניהם אל הקואליציה, שהולכת ומתפרקת דווקא בימים של אישור תקציב כה גורלי. אין ספק שהתערערות היציבות הפוליטית רק מוסיפה לסנטימנט השלילי כלפי השקל ולפגיעה באמון של המשקיעים בהנהגה הפוליטית-כלכלית. 

ברמה הטכנית, הצמד מנסה כעת להתבסס מעל רמת המפתח של 3.85. עלייה מעל 3.87 עשויה לדרבן את הספקולנטים להתחיל ולסמן את רמת היעד המשמעותית הבאה - 3.90. בהחלט לא מן הנמנע שהצמד יגיע לרמה זו עוד לפני תום 2015. מנגד, ירידה מתחת ל-3.83 עשויה לזרז תיקון לעבר 3.80".