רשימת הפאסון 

1.אנה ארונוב 
אופס, הצליח לך: איזה כיף לקבל אלגנס ללילה עם אנה ארונוב כשהיא בטוטאלוק כל כך תלוש מהמציאות, שזה פשוט מהמם. ניכר שארונוב נהנית להתלבש, והיא מבינה את כוחה כשהיא מדיפה משב רוח של קלאס מאופק ומעט שמרני, וזה מקסים: פריזורה מתוחה בהקשב, וודג' שנמשח במקיאז' טוב, טופ מלא הומור, חצאית שווה ושוסור סקסואליות סגרו באופן פוטוגני את הפינה הזאת של הטאלנטית השבוע. 
 

הו, האימה: אבל אז מאחורי האובייקט פורץ לו מלצר עסוק שסוחב דלי של צ'יפס לכיוון המצולמת. גם לכם עלה הקבס? מבאס את חיננית להבין שמיטב האאוטפיטים של השבוע שוהים באותו חלל עם ערימות צ'יפס, טחינה ואולי אפילו תהיה חצי זיוה שתנזול לכולם על הסיבים.

חיננית חומדת: להיות במידה של אנה ארונוב. זה אומר שלא הייתי צריכה להזמין את הצ'יפס הזה עכשיו. אוף!
שקר כלשהו: יואו, איך בא לי פתאום  לחזור לשיעורי הזומבה. 
 
המתלבשת המוצלחת והמנה הסוררת. צילום: רפי דלויה 

2.דושי ואנחל לייטרסדורף 
אופס, הצליח לכם: מחיאות כפיים לזוג המלכותי דושי ואנחל לייטרסדורף, שהרימו את האיוונט הישנוני מאאוטפיטים סרי טעם בזכות היותם זוג מדליק ומלא בפאן לא מתחייב וקליל. ליידיז פירסט: אנחליקו בז'קט מגניב עם טופ קולי, מוכנוס פיג'מתיים עדכניים, פריזורה מכוסחת ומושקוף מעודנים. מיז דושי: בבלונד אסוף ברישול עדכני מתועב, שמלת חלוק מושלמת ומגפיים גסים ונטולים כל קשר לאאוטפיט. 
הו, האימה: נראה שהזוג אכן מתאים. ההוכחה: לשניהם יש אותו טעם קלוקל בהנעלה. 
חיננית חומדת: אבל בואו נעשה שופינג פעם, מה אכפת לכם? 
שקר כלשהו: וזה לא יעלה לכם שקל.


הזוג המלכותי: אנחל בונני והחצי השני. צילום: רפי דלויה

רשימת האסון 
 
 
1.מיי פיינגולד 
הו, האימה: תישבעו שמיי פיינגולד עשתה "חפש את המטמון" בארון של דפנה ארמוני מהאייטיז, וזה הדה בסט שהיא הגרילה, המסכנה: חלוק תחרה מבגר ומיושן מעל חזייה ומכנסיים יוז'ורליים ושוז מחרודות בליווי של מקיאז' ופריזורה לא מודרניים גורמים לפיינגולד להקדים את העתיד ולהתהלך בקרבנו כמו מחתנת מרוגשת באולמי השמחות "שושנים". 
 
אופס, הצליח לך: שתדעי לך שהטוטאלוס הזה הטריל לחיננית את שנתה ביומיים האחרונים, אז הנה הצלחת. ביץ'. 
חיננית חומדת: מתה לישון! אבל חייבת ללגום עוד רד בול אחד עד סוף האייטם אחרת אני נרדמת פה. 
שקר כלשהו: למי יש חצי קלונקס לאחר כך?


זוועות האייטיז, מיי פיינגולד. צילום: רפי דלויה 

 
2.רן דנקר
הו, האימה: למה רן דנקר הסופר־נאה לבוש כמו גידי גוב? או כמו כל פנסיונרית עם חשש לאלצהיימר אחרי שהייתה בטוחה שלחשוף רק קצת מזרוע שמאל מבעד לכל השיממון הטקסטילי הזה זה סופר־נועז? פתאום חיננית צריכה עוד רדבול לפני שהיא מתעלפת לדנקר על הסמרטטת היוז'ורלית וחוטפת סקביאס: עליונית בגוון וגזרה של שעמום, סמרטוטוניקה וסקיני ג'ינס שהתרחבו והפכו לסקיני קאו ג'ינס גרמו לשפחתכם הנאמנה לרצות לבקש מרשם לעוגיות מתיקון עולם. 
 
אופס, הצליח לך: השוז חביבות. באמת. 
חיננית חומדת: להבין אם המראה המלנכולי והמסתורין הם האקססורי הכי טוב שלך, ולצערה מתברר שכן. 
שקר כלשהו: תן חיוך, זה מתאים להכל.

רן דנקר: לבוש כמו גידי גוב. צילום: רפי דלויה



3. צא מזה : אביב אלוש
מצער לראות שאביב אלוש הבדרך כלל כוסית נפל על טרנד והצליח להוציא ממנו רק את המקסימום יוז'ור כשעטה מוכנוס בגזרה שגורמת לחיננית לחשוש שאולי החבילה שלו, ועוד בגילו הלא מבוגר דיו, צנחה לו עד הברכיים. חמוד, אם היית עוטה טוניקה שגם היא באורך מוגזם ויוצר מראה קוהרנטי, אזי חיננית לא הייתה שולחת לך חבילה של תחתונים מחטבים ותומכים של טריומף.
 

צא מזה: אביב אלוש. צילום: רפי דלויה
 
מילון חיננית:
 
וודג'- פנים
יוז'ורלי/יוז'ור/יוז'ורלית - סתמי/ים להחריד 
מוכנוס – מכנסיים
מושקוף – משקפיים
מחרוד - מחריד
מקיאז' – איפור
שוסור/שוזט/שוז – נעליים