הערב זה יקרה! הזוג הכי מסקרן בתעשייה, ציון ברוך ויאנה יוסף יצעדו בשביל החופה ויישבעו אמונים, ומחר בבוקר יתעוררו כזוג נשוי. את השבוע האחרון בילו הזוג כידוע בנפרד. יאנה ערכה מסיבת רווקות בתחילת השבוע, ויומיים אחרי ערך באותו צימר גם ברוך את מסיבת הרווקים.

את הסופ"ש האחרון העביר ציון בסוויטה הנשיאותית של מלון הרודס. ורק הערב הם ייפגשו לראשונה אחרי שבוע בנפרד. החתונה כאמור תערך במלון דוויד אינטרקונטיננטל בנוכחות מאות בני משפחה וחברים. באירוע, שהופק בשלושים יום על ידי השורדת בדימוס ומפיקת החתונות אירית רחמים, צפויות לא מעט הפתעות, ולטענתה מדובר באירוע לא שיגרתי.

שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף משלישיית מה קשור מכינים הפתעה לציון ויהיה להם חלק גדול בתוכנית האומנותית של האירוע.  החתונה תתוגבר באנשי אבטחה ובני הזוג ביקשו מהאורחים לא לצלם בתוך החתונה ולשמור על פרטיותם. מי שייחתן את הזוג הוא הרב שעבר עם יאנה את כל תהליך הגיור. לא סתם נבחר קייטרינג "קסם הקרמל" שמבוסס על טהרת האוכל הכשר.

לאורחים צפויה חוויה קולינרית - המנה העיקרית שתוגש בחתונה היא פילה בקר על קרם ערמונים ופטריית פורטובלו צלויה -בגריל ברוטב ייין אדום, לצד סלטים לצמחוניים. ברוך ויאנה ישבו על התפריט וטעמו בקפידה כל מנה עד שבחרו במנה הנבחרת.  נקנו יותר מ-70 קרטונים של משקאות אלכוהוליים כמו "גרייגוס"וויסקי ובלאק לייבל. ואם תהיתם האם הזוג המפורסם  קיבל את החתונה בחינם או בהנחת סלב, נעדכן כי ציון התעקש לשלם מחיר מלא אך כן קיבל שידרוגים שונים. שיהיה במזל.