אחת הנשים הכי פרובוקטיביות שנראו אי פעם בתעשיית הבידור, חן טל, הבלוגרית הנודעת שנוטה לחשוף את גופה בצילומים, ורק לפני חודש הצטלמה בתמונות עירום מלא כשחיקתה את צילומי קים קרידישאן הנודעים בפרוייקט מיוחד שערך עומרי חיון, זוכה לריספקט בתעשייה.

נראה כי משתלם להסיר שכבות, אחרת איך תסבירו את העובדה שחן טל מככבת בראש רשימת הסלבס הכי מחופשים בגוגל. טל גברה על שמות גדולים אחרים והיא נמצאת במקום הראשון של החיפושים בגוגל השנה. מיד אחריה במקום השני השחקנית האמריקנית ג'ניפר לורנס. במקום השלישי מלכת היופי מור ממן, אליאב אוזן בוגר האח הגדול זוכה לככב במקום הרביעי והמכובד.

חן אמסלם השחקנית העולה שמככבת בזגורי אימפריה במקום החמישי. אורטל בן דיין יוצאת האח הגדול במקום השישי ומיד אחריה מיקיאגי. גם בן זוגה של חן אמסלם, מאור זגורי, צמוד אליה ברשימה, ומככב במקום השמיני.

ברשימת החיפושים הכי מובילים לשנת 2014 הסדרה זגורי אימפריה ששודרה השנה מככבת במקום הראשון. הסדרה "להיות איתה" של המנחה אסי עזר, לצד כוכבים כמו רותם סלע ואביב אלוש זוכה למקום הרביעי והאח הגדול זוכה רק למקום השישי. בקצה רשימת עשרת החיפושים הפופלארים נמצאת "משחקי השף" במקום התשיעי.