לאחר שרב הכותל סירב לאפשר לנשות הכותל להציב חנוכייה גדולה בעזרת הנשים,  הן הדליקו אתמול (ה'), לראשונה  עשרות חנוכיות בעזרת הנשים.  יותר מכך, הן זכו לברך על הנר השלישי של חנוכה עם הקומיקאית היהודייה אמריקאית שרה סילברמן , יחד עם אחיותיה לורן וסוזן, בעצמה רבה המתפללת באופן קבוע עם נשות הכותל.
הקומיקאית היהודייה המצליחה הוזמנה כאורחת כבוד של פסטיבל הקולנוע היהודי בירושלים ואף קבלה ממנו אות הוקרה. היא הגיעה לישראל עם אחותה, השחקנית לורה סילברמן, שלאחרונה קיבלה את תפקיד מפיקת הטלוויזיה ג'יין, בסדרת הטלוויזיה האמריקאית של  THE COMEBACK. השניים הגיעו גם בשל חגיגת בר המצווה של האחיין שלהן. 
בנוסף לסילברמניות, הצטרפו לנשות הכותל חברות הכנסת מיכל רוזין ותמר זנדברג, שעשו פסק זמן מקמפיין הבחירות והתכבדו אף הן בהדלקת חנוכייה. זו לא הפעם הראשונה שהן מלוות את המאבק.

ענת הופמן, יו"ר נשות הכותל התבדחה אתמול ואמרה: "הקומיקאית היהודיה, שרה סילברמן, שכיבדה אותנו בנוכחותה, זיהתה בוודאי את ההיבטים הקומיים באירוע; החל מהחרמת החנוכיות בעמדות הבידוק, דרך נציג המשטרה שעקב אחרינו במצלמתו מגשר המוגרבים וכלה ברב הכותל שאצלו רק גברים זכאים להתכבד במצוות הדלקת הנרות, והנשים צריכות לטפס על כסאות פלסטיק כדי לצפות בו ובאורחיו".
כעת נשאר רק לחכות להופעה הבאה שלה ולראות.