בשעה טובה ומוצלחת, ורק  שלוש עונות מאוחר מדי, ”שני גברים וחצי“ פורשת אל המקום שאליו הולכות סדרות טלוויזיה כדי להינמק במרתפי השידורים החוזרים. בפברואר הקרוב ישודר פרק הסיום הסופי בהחלט של הסדרה אבל עכשיו מסתובבות בהוליווד שמועות על כך שמר צ‘ארלי שין בכבודו ובעצמו, כוכב הסדרה שנבעט ממנה ברעש לפני שלוש שנים, עשוי להגיח להופעת אורח.




על הספקולציות האלה אחראי הכוכב התורן, זה שהחליף את שין – אשטון קוצ‘ר. קוצ‘ר התראיין בתוכנית של אלן דג‘נרס ששודרה בארה“ב בשישי האחרון וכשנשאל לגבי סיום הסדרה, סיפר שרק יום קודם לכן גילו לו מה תהיה עלילת הסיום. אלן שאלה האם שין חוזר וקוצ‘ר בתגובה קצת התבלבל, נעשה נבוך מאוד ולבסוף אמר: ”נאמר זאת כך, אם את עובדת באולפנים של וורנר ברדרס ושומעת סירנות, בואי להציל אותי“. הקהל צחקק ואלן התעקשה: ”אז צ‘ארלי חוזר“. קוצ‘ר מיד זינק: ”אמרתי את זה? לא אמרתי את זה. אבל בואי נגיד שאם את מריחה משהו, זה לא אני מעשן את זה“. 



שין, שכיכב בשמונה העונות הראשונות והמצליחות מאוד של הסדרה, סבל מהתמוטטות מפוארת ותקשורתית ב-2011. לצד בעיות סמים ואלכוהול, הוא גם הצליח להסתכסך קשות עם הפקת התוכנית ועם יוצר הסדרה צ‘אק לורי. דמותו של שין, צ‘ארלי הארפר, נכתבה החוצה ונהרגה בתאונה טראגית, וקוצ‘ר קיבל את התפקיד הראשי כמיליארדר וולדן שמידט.


בקרוב פגישת מחזור עם שין? קוצ'ר וקרייר ב"שני גברים וחצי". צילום: באדיבות yes

שין ביקר נחרצות את קוצ‘ר וטען שהוא עושה עבודה נוראית, אבל אחר כך הוא כמובן התנצל וחזר בו. כך או כך, מאז עזיבתו של שין, העלילה רק הלכה ונעשתה מופרכת יותר ואפילו דמותו הנוירוטית ומוכת הגורל של אלן, שמגלם השחקן ג‘ון קראייר, לא הצליחה להציל את המצב, ובשנה שעברה הרשת החליטה שהגיע הזמן לעשות לה המתת חסד.


הצופים האדוקים דווקא ישמחו לראות את שין חוזר לפרק הסיום, אבל בהחלט יהיה מעניין לראות כיצד זה יקרה, בהתחשב בעובדה שהדמות שלו מתה (בעבר יוצרי הסדרה החזירו את צ‘ארלי הרפר לחיים בחלום שחלם אלן. קתי בייטס גילמה את צ‘ארלי, שמעביר את החיים שלאחר המוות כאישה עם כמה סוגים של איברי מין(.