יונה


ביוגרפי. יונה וולך, משוררת צעירה ויתומה מאב, מגיעה מהכפר אל תל אביב כדי לכבוש חיי נצח על מדף השירה העברי. אולם דרכה בעולם השירה של שנות השישים, שמתנהל בטריטוריה שוביניסטית ומלאת אינטריגות, יחד עם פריצתה לתודעה הציבורית, מובילים להתמוטטות נפשית. היא קיבלה טיפול פסיכיאטרי חדשני בעזרת LSD, שלא היטיב עם אישיותה הגבולית, ולמרות זאת המשיכה להיאבק על מקומה, נכונה לשלם כל מחיר שיידרש. לא רק לכותבים למגירה. 

במאי: ניר ברגמן. מבוסס על הביוגרפיה הסוערת של יונה וולך. שחקנים: נעמי לבוב, שלום מיכאלשווילי, מיכאל מושונוב, איתמר רוטשילד, תום חגי. ישראל 2014. 100 דקות.

מרוץ נגד הזמן


מותחן פעולה. סוכן C.I.A . ותיק עומד לפני פרישה עקב מחלת האלצהיימר שעומדת להשכיח ממנו הכל. כאשר יד ימינו הצעיר עולה על עקבותיו של טרוריט מוסלמי, אויבו המר שנחשב למת, הם יוצאים למשימת נקמה אחרונה בניגוד לעצת הרופאים, המפקדים והזמן המתקתק. לחובבי פניו הסובלים של ניקולס קייג'.

במאי ותסריטאי: פול שרדר. שחקנים: ניקולס קייג', אנטון ילצ'ין אלכסנדר קארים איירין ז'קוב. ארה"ב, 2014 . 94 דקות.

ההוביט: קרב חמשת הצבאות

פנטזיה. החלק השלישי בטרילוגיה הקולנועית של הארץ התיכונה, והעיבוד הקולנועי האחרון של ספרות טולקין. הגמדים של ארבור דורשים להחזיר אליהם את העושר העצום של מולדתם, אולם עכשיו עליהם להתמודד עם התוצאות של שחרור סמאג, הדרקון המפחיד. במקביל, המלך ת'ורין מקריב חברות וכבוד בחיפושו אחר הארקנסטון האגדית, ובילבו מחליט החלטה מסוכנת כשאינו יודע שהאדון האפל נמצא בדרכו חזרה ושכל גזעי הגמדים, האלפים ובני האדם יהיו חייבים להחליט האם להתאחד או להיות מושמדים. למכורים.

במאי: פיטר ג'קסון. שחקנים: לוק אוונס, קייט בלנשט, איאן מקקלן, אורלנדו בלום, אוונג'לין לילי, ריצ'ארד ארמיטאג. ארה"ב 2014 . 144 דקות.

לילה מוטרף במוזיאון: סוד הקבר

הרפתקאות. בחלק השלישי של סדרת שוברי הקופות מגלה לארי שכוחה של לוחית הקסם, אשר מעירה לחיים את המוזיאון בלילה, אוזל. הוא מחליט להציל את משפחת המוזיאון ולצאת למסע סובב עולם על מנת לגלות את סוד הקסם ולהצילו לפני שהוא נעלם לתמיד. לכל המשפחה.

במאי: שון לוי. שחקנים: בן סטילר, רובין וויליאמס, אוון ווילסון, מיקי רוני, ארנסט בורגניין, דיק ואן דייק, סטיב קוגן, פול ראד, קרלה גונינו. אנגליה וארה"ב 2014 . 98 דקות.