ראש הממשלה נתניהו הגיב היום (שלישי) לפרסומים לפיהם המועמד של ועדת האיתור לתפקיד פרקליט המדינה, הוא עמית איסמן. בביקור שערך ראש הממשלה במנהלת אכיפת הקורונה, אמר נתניהו כי "כחול לבן מפרה את ההסכם מהיום הראשון, היינו צריכים להקים ועדה משותפת למינוי הבכירים. זה מצער".

נתניהו הוסיף כי מחר במליאה, מפלגת הליכוד תצביע נגד פיזור הכנסת ובעד האחדות. "אני קורא לבני גנץ ללכת לאחדות. אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו. יש לנו הישגים ביד, יש לנו מאמץ אמיתי להוריד את התחלואה, להביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, להביא עוד סיוע לעסקים ולאזרחים. צריך לעשות את כל זה יחד".

נתניהו על הבחירות: "נתנגד לפיזור הכנסת"

בדברים שנשא במהלך הביקור במנהלת האכיפה הארצית, אמר נתניהו כי הוא מתרשם מהמאמץ האדיר שמפגינה משטרת ישראל. "אני יודע שהמפגש בין השוטר לבין האזרח או בעל העסק הוא מפגש קשה ואני רוצה להביע הערכה למאמצים שאתם עושים בתנאים לא פשוטים. אנחנו רוצים לרכז את המאמצים, בצירים מהם עולה התחלואה". 

בסיור השתתף גם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה שטען כי יש "סכנה גדולה בבשורות הטובות המגיעות מחו''ל בנושא החיסונים, מכיוון שהן עלולות להכניס את הציבור לשאננות". אוחנה הוסיף כי יש סכנה גדולה שעם השאננות תעלה גם התחלואה וששוב ישראל תיכנס למצב בו יש אלפי חולים חדשים בכל ביום. 

השר אוחנה חתם את דבריו ואמר כי "לא המשטרה תנצח את הקורונה, לא הממשלה תנצח את הקורונה. רק הציבור ינצח את הקורונה. לשם כך אנו קוראים לציבור לקחת אחריות על הדבר הכל כך פשוט, לשים מסכות ולשמור על ריחוק. נעשה את זה, וננצח את הקורונה".