התקריות האלימות של אוהדים סביב משחקי היורו בצרפת ממשיכות - וגובות מחיר כבד. בעיר ניס נפצעו שבעה אנשים לאחר שאוהדים של נבחרת צפון אירלנד נקלעה לקטטה עם אולטראס מקומיים.  

הקטטה הזו באה לאחר שאתמול במרסיי נרשמו תקריות אלימות קיצוניות בין אוהדים של נבחרות אנגליה ורוסיה. אוהד בריטי בן 51 נפצע באורח אנוש, ככל הנראה לאחר שאוהדים רוסים ארבו לאנגלים ופגעו בהם עם סכינים ומוטות מתכת. בסיום המשחק בין שתי הנבחרות הסתערו מאות אוהדים רוסים על אוהדים אנגלים והכו אותם. אדם אחד הוכה עד אובדן הכרה ואחר אחר סבל מהתקף לב. יותר מ-30 אוהדים נוספים נפצעו. תמונה של אב מנסה לגונן על בנו מפני התוקפים הרוסים הפכה ויראלית והופצה ברשתות החברתיות. 


 
האירועים הובילו לביקורת גוברת על אכיפת החוק בצרפת, ועל המוכנות המשטרתית לטורניר הענק - שהתמקדה עד כה בעיקר בכוננות לקראת אירועי טרור אסלאמיים. צרפת פרסה יותר מתשעים אלף שוטרים וחיילים ברחבי המדינה במטרה להבטיח את בטחון התיירים. 
 
אופ"א התייחסה בהודעה רשמית לאירועים הקשים בין האוהדים הרוסים והאנגלים וכתבה כי "לאנשים שעוסקים בכזאת אלימות אין מקום בכדורגל". הארגון בודק הטלת סנקציות בעקבות האירועים, אך סייג כי הוא "יכול רק להעניש את המדינות שמהן הגיעו האוהדים, ורק על דברים שהתרחשו בתוך האצטדיון".