כבר מסתכלת הלאה: מעין דוידוביץ' לא הצליחה לזכות הערב (ראשון) במדליה אולימפית, לאחר שסיימה את שיוט המדליות במקום התשיעי ובמקום השביעי בדירוג הכללי בתחרות גלישת הרוח במשחקים האולימפיים בריו. בראיון לאחר השיוט אמרה הגולשת הישראלית: "ציפיתי ליותר, אני מבואסת".



דוידוביץ' הסבירה מה לא הלך היום. "הרגשתי טוב בהתחלה, אבל בחלק השני לא הצלחתי להתקדם", אמרה. על החלק השלישי של השיוט, בו ניסתה לתפוס את הראשונות על ידי לקיחת הימור ופנייה לכיוון השני מיתר הגולשות: "הרוח היתה מאד הפכפכה, הטקטיקה שלי לא עבדה הפעם. בחלק השלישי לא היה לי מה להפסיד וללכת אחריהן לא היה עוזר לי".



"רציתי לעזוב את ריו בצורה יותר טובה, אני מאד אוהבת את המקום וחשבתי שאני מסוגלת ליותר", אמרה. לדבריה, "מקום שביעי זה לא מספיק טוב, אני מקווה שבטוקיו יהיה יותר טוב. ולשם אני מכוונת. אני לא שבעה, יכולתי לעשות הרבה יותר".



אביה של דוידוביץ', ציקי, אמר בסיום השיוט: "מעין מאוכזבת, כמונו. היא עשתה עבודה טובה במשך כל התחרות. היא יודעת גם להפסיד וגם לנצח". אחותה אמרה: "היא נסעה להביא מדליה, מאמינה שהיא תיסע גם לטוקיו. אנחנו גאים בה".



משפחתה של מעין דוידוביץ'. צילום: עדי אבישי
משפחתה של מעין דוידוביץ'. צילום: עדי אבישי



אחיה של מעין, דן, אמר: "היא נסעה לריו עם מטרה לחזור עם מדליה ולא היה לה משהו אחר בראש. לא קרה, אבל הפנים לטוקיו. דיברתי איתה בבוקר, היא הייתה קרת רוח כמו שצריך להיות. מעיין עשתה את כל מה שהיא הייתה צריכה, אבל לים חוקים משלו. אנחנו גאים בה על הדרך ומחכים לה בישראל".