ערכת קוקטיילים ביתית יכולה אולי לשמש הוכחה עד כמה עמוק אנחנו בטרנד של הקוקטיילים, אבל גם אם לא, היא בדיוק מסוג הדברים שרק אחרי שנחשפת אליהם אתה נגנב ואומר לעצמך: ואללה, איך לא חשבו על זה קודם?

אם מישהו היה מספר לנו שהוא מייצר ערכת קוקטיילים ביתית שמכילה את כל הציוד הנחוץ - מתכונים, טיפים מקצועיים וגם דוגמיות של משקאות נבחרים לערבוב - היינו שולחים אותו לחפש את החברים שלו באיזה קוקטייל-בר.

"רמת הקוקטייל היא כרמת המרכיב הכי פחות איכותי בקוקטייל" (צילומים: דניאל לילה)
"רמת הקוקטייל היא כרמת המרכיב הכי פחות איכותי בקוקטייל" (צילומים: דניאל לילה)
"רמת הקוקטייל היא כרמת המרכיב הכי פחות איכותי בקוקטייל" (צילומים: דניאל לילה) אבל אחרי שהקופסא של Boxet (שיתוף פעולה בין חברת "אקרמן", המיקסולוג מוש בודניק מבעלי ה"סושיאל קלאב" וחברת Boxet) נחתה במערכת סנהדרינק, פתאום הבנו למה מתכוונים כשאומרים שכדי לחשוב מחוץ לקופסא, צריך לפעמים פשוט להיכנס אליה. חייבים להודות שהאיש שהיכרנו כשעמד מאחורי הבר ב"הרברט סמואל", "223", "גסטרופאב" וב"סושיאל-קלאב" - פשוט עשה את זה. בתוך קופסת קרטון לא גדולה, תמצאו שייקר, מסננת, ג'יגר (כוס מדידה), כפית ערבוב, קיסמים וקשים, וכדי שיהיה לכם גם מה לשים בשייקר, מכילה הערכה גם ליקר סיינט ג'רמיין, וודקה "גריי גוס" בטעם אגס, וויסקי ג'ק דניאלס, בנדיקטין, ארומה ביטרס, סודה וסירופ קני סוכר. כדי שגם תוכלו לדעת מה לעשות עם כל המכשירים והמרכיבים, מצורפת לערכה גם חוברת קצרה (קצרה מדי לטעמי, אבל על כך בהמשך) ובה מתכונים לפריסקו סאוור וסיינט ג'רמיין פיז. עוד בחוברת: טיפים חצי-פילוסופיים של מוש כמו "רמת הקוקטייל היא כרמת המרכיב הכי פחות איכותי בקוקטייל" (נכון), טיפים מקצועיים שנוגעים לקרח שבו עליכם להשתמש, ולפעמים אפילו הנחיות פשוטות מדי כמו: "לקנות: 3 לימונים". ערכת הקוקטיילים של Boxet היא מוצר שימושי, אידיאלי כמתנה לחברים חובבי קוקטיילים או למי שנורא רוצה להרשים את הדייט הלוהטת שלו במשפט מחוזי כמו: "שתעלי אלי לאיזה דרינק?". מחיר: 200 שקל. להשיג באתר Boxet.co.il, וגם בעמוד הפייסבוק: פשוט לבשל Boxet