הברמן והמיקסולוג בר שירה מה'אימפריאל' ו'לה אוטרה' הוא הזוכה הגדול שייצג את ישראל בתחרות 'בקארדי לגאסי' העולמית שתתקיים באפריל בסן-פרנסיסקו...

אם אתה נוהגים לבלות בברים, בטח שמתם לב שבשנים האחרונות סצנת הקוקטיילים בארץ קפצה כמה מדרגות למעלה, והפכה להיות מקצוענית יותר, איכותית ומשובחת. בקוקטיילים שהברמנים (שלחלקם אפילו קוראים מיקסולוגים) מגישים לכם משתתפים מותגי אלכוהול איכותיים, מיני מרקחות ותמציות, סירופים וחליטות, ולרוב כאלה שהברמנים מכינים בעצמם. ובקיצור, עולם מרתק, מאתגר ומעניין ומאוד מאוזן וטעים.

מטרת התחרות היא למצוא את הקוקטייל הקלאסי הבא שניתן יהיה להכינו בעזרת מרכיבים פשוטים בכל בר בעולם... (צילומים: יח"צ)
מטרת התחרות היא למצוא את הקוקטייל הקלאסי הבא שניתן יהיה להכינו בעזרת מרכיבים פשוטים בכל בר בעולם... (צילומים: יח"צ)
מטרת התחרות היא למצוא את הקוקטייל הקלאסי הבא שניתן יהיה להכינו בכל בר בעולם... (צילומים: יח"צ)

לחלק הגמר של התחרות הגיעו שלושה ברמנים: בר שירה מה'אימפריאל' ו'לה אוטרה', ריי וואייט מה'ספייסהאוס' ועומר פפרמן מה-'223'. לאחר ששלושתם זכו בתחרות חצי הגמר לפני כשלושה וחצי חודשים, הם קיבלו תקציב שיווק מחברת בקארדי העולמית, שמטרתו לעזור להם לשווק את הקוקטייל המיוחד שייצרו במיוחד עבור התחרות במסעדות ובברים בארץ ובעולם.

בשלב הגמר התבקשו מתמודדי השלישייה הנבחרת להציג את מצגות הסיכום של עבודתם השיווקית, ובנוסף מצגת על הקוקטייל ועל עצמם, וכמובן להכין את הקוקטייל שלהם לשלושה שופטים בינלאומיים - מהמיקסולוגים הנחשבים בעולם - ששפטו את המצגות והקוקטיילים בקריטריונים קפדניים ביותר שמכתיבה בקארדי העולמית, ללא כל התערבות או שיפוט מקומי.

בר שירה מה'אימפריאל' ו'לה אוטרה' - הזוכה הגדול בתחרות הארצית - יטוס לסן פרנסיסקו בחודש אפריל כדי לייצג את ישראל בתחרות בקארדי לגאסי העולמית. בתחרות העולמית יתחרו כ-42 מתמודדים מרחבי העולם, והזוכה בה ימונה לשגריר בקארדי העולמי. שאפו גדול לבר שירה על הזכייה המרהיבה. מועצת סנהדרינק מחזיקה אצבעות ומאחלת הצלחה בגמר העולמי.