לראשונה בישראל: בקרדי לגאסי, תחרות הברמנים העולמית של חברת "בקרדי מרטיני" מחפשת דווקא כאן את הקוקטייל הקלאסי הבא, ולא פחות מכך – את הברמן שרקח אותו

תחרות "בקרדי לגאסי" (שבוודאי הייתה מנצחת בעצמה לו היו מחפשים את תחרות הברמנים עם השם הכי דומה לדגם של סובארו) מתמקדת במציאת קוקטייל חדש בעל אופי קלאסי, כזה שבדומה, נניח לדאקירי ומוחיטו, יהיה רלוונטי גם בעוד 20 ו- 50 שנה. תנאי הסף הם די פשוטים, לכאורה כמובן: הקוקטייל המבוקש צריך להיות כזה שניתן יהיה להכינו בעזרת מרכיבים פשוטים שיימצאו בנקל בכל בר בעולם.

אל תשכחו להזמין אותנו לגמר
אל תשכחו להזמין אותנו לגמר
אל תשכחו להזמין אותנו לגמר זוכי העבר של "בקארדי לגאסי", יש להודות, שיחקו אותה בגדול: הם מוכרים כיום בכל העולם, והקוקטיילים שלהם נמצאים בתפריטי הברים הנחשבים והמקצועיים ביותר של התעשייה. בניגוד לתחרויות ברמנים רגילות שבהן מוכרז המנצח מיד בתום התחרות, הרי שבתחרות הזאת מאמינים שקוקטייל קלאסי אמיתי יש לבחון לאורך תקופה ורק לאחר בחינה מדוקדקת של הצלחתו ניתן יהיה להכריז על הזוכה. בשל כך מבנה התחרות הוא ייחודי: הוא מתחיל מהרשמה באתר התחרות (כתובת האתר להלן) ושליחת מתכון לקוקטייל. על סמך המתכון הכתוב, יעפילו המשתתפים הנבחרים לשלב חצי הגמר שייערך בארץ באוקטובר (בנוכחות פאנל שופטים שיגיע מחו"ל ומורכב מזוכי התחרות בשנים קודמות). מנצחי חצי-הגמר יעפילו לשלב הגמר הישראלי שייערך בארץ בפברואר והזוכה הישראלי יטוס לייצג את ישראל בתחרות העולמית באפריל. אבל זה עוד לא הכל: בין שלב חצי הגמר לגמר, יהיה על המתמודדים לשווק את הקוקטייל שלהם, לנסות להחדירו לכמה שיותר תפריטים בברים מובילים בישראל, ליצור סביבו באז ברשתות חברתיות ועוד. כל הטרחה הזאת עשויה להשתלם מאוד לזוכה המאושר: הוא יזכה במשרה לשנה בחברת בקרדי העולמית שתעזור לו לקדם את הקוקטייל שלו, כמו גם אותו באופן אישי, ברחבי העולם. ברמנים ישראלים שרוצים להירשם לתחרות, מוזמנים להירשם כאן  וכמובן, לא לשכוח להזמין את נציג סנהדרינק לגמר באפריל... *סליחה, מיקסולוג.