סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: או'סאליבן במודיעין…

אני חובב ספורט. בעיקר כדורגל וכדורסל, אך גם מתעניין בעוד כל מני ענפים, ביניהם סנוקר. כך מצאתי את עצמי קורא כתבה על שחקן הסנוקר הטוב בעולם שהחליט לקחת הפסקה. לפחות בינתיים. אז גם אני החלטתי לקחת הפסקה, ממנוחת השבת, ועם צאת הכוכבים, נכנסתי לאוטו ועשיתי את דרכי אל עבר עיר העתיד - מודיעין.

בהחלט נראה שנותנים פה את הכבוד הראוי למותג הכי אירי שיש... (צילומים: מלאכי מזור)
בהחלט נראה שנותנים פה את הכבוד הראוי למותג הכי אירי שיש... (צילומים: מלאכי מזור)
הבירה טרייה, עם ראש קצף נכון, ובהחלט נראה שעושים פה כבוד למותג הכי אירי שיש... (צלם: מלאכי מזור) שם, בפאתי העיר שוכן לו הפאב האירי 'או'סליבן'. מסתבר שזהו שם המשפחה השלישית בגודלה באירלנד ושאחד מבניה הוא אותו שחקן הסנוקר הטוב בעולם - רוני או'סאליבן. בגלגולו הקודם קראו לפאב האירי 'מרפיס', ועם שינוי השם הגיע גם שינוי המותג, וכעת 'גינס' תפסה את מקומה כבירת הדגל של הפאב. העיצוב המפואר, לעומת זאת, נשאר כשהיה. חלל עצום ומושקע שמחולק כך שגם זוגות או שלישיות, וגם קבוצות גדולות יותר, ימצאו את מקומם. ישנה גם גלריה\מרפסת עם עוד בר משלה שמקיף על כל הפאב - מה שמתאים גם להופעות שמתקיימות כאן מדי פעם, או בקיצור - בהחלט מרשים. ביקשתי מהמארחת הנחמדה להושיב אותי על הבר, תוך שאני מתעקש לשבת דווקא בבר המרכזי יותר שבקומת הכניסה מול האטרקציה של הבר - צינור בצבע נחושת המחולק למגוון גדול של ברזי בירה. התיישבתי בפינת הבר ועם חיוך נחמד תוך התעניינות לשלומי הוגש לי התפריט. הצצה מהירה בתפריט העלתה שאו'סאליבן מציעים אחלה דיל: מנה מהתפריט + צ'יפס + שליש בירה "גוסר" מהחבית תמורת 68 שקלים, כאשר ישנה אפשרות להגדיל את הבירה ל'חצי' תמורת 8 שקלים נוספים. "זאת בירת לאגר אוסטרית בהירה, קלילה", אמרו לי, כשעוד תהיתי למה השם נשמע לי מוכר. בחרתי בהמבורגר, ככה על הדרך. שתי קעריות, האחת עם מיקס חמוצים והשנייה עם מיקס מאנצ'יז, ליוו את הבירה שהגיעה בכוס ממותגת עם ידית. קרה, טרייה ועם קצף אופייני ללאגר הזהוב. בחירה די טובה, לטעמי, לצד המנה שהגיעה בזמן. ברקע נשמע לו פלייליסט מגוון ונעים שכמעט כמו התאים עצמו לקהל המגוון לא פחות. דווקא מצא חן בעיניי שהתאורה לא מוחשכת ואפלה, אלא ההפך - מוארת אך עם זאת לא מסנוורת. כשסיימתי את האוכל והבירה, היה ברור לי שלא ייקח עוד הרבה זמן עד שאבקש גינס. היא נמזגה בשני שלבים והוגשה לי בכוס המפורסמת על-גבי תחתית תואמת כשהלוגו מופנה אליי. הבירה היתה טרייה, עם ראש קצף נכון, ובלי טעמי לוואי. בהחלט נראה שנותנים את הכבוד הראוי למותג הכי אירי שיש. אז מה היה לנו כאן?  
מזיגה
מזיגה
מזיגה: עמדת המזיגה נקייה וכל בירה מקבלת את ה"טיפול" שלה. בנוסף, נמצא גם ברז השטיפה במרכז העמדה, לצורך הקפדה על ניקיון הכוס לפני המזיגה.    
הגשה
הגשה
הגשה: כל הכוסות ממותגות, ולרוב הן מגיעות גם עם תחתית תואמת. בהגשת הבירה על הבר גם מקפידים שלוגו יופנה לכיוון הלקוח.    
איכות
איכות
איכות: הצוות הנחמד בבר גילה לי שבפאב ישנו חדר קירור בו מוחזקות החביות. בהחלט מדובר ביתרון, שגם מורגש בבירה שנמזגת במקום.    
טעימות
טעימות
טעימות: הצוות במקום שבירות המוגשות תמיד ילוו בצמד קעריות עם נשנושים על חשבון הבית, כמובן. ישנו גם תפריט מגוון מאוד החל בנשנושים גדולים יותר כמו סלטים וכריכים, ממשיך לעיקריות מורכבות יותר ומסתיים בקינוחים מעניינים. המנה שהזמנתי לא אכזבה, והדיל הדיל שהצוות הציע היה בהחלט מוצלח. שווה לבדוק את שאר התפריט.    
חוויה
חוויה
חוויה: בכל מה שקשור לחוויה בפאבים "אנגליים" או "איריים", למדתי כשגרתי באי הבריטי, אי-שם לפני כעשור, שהמרכיב העיקרי בפאבים כאלו הוא... הבריטים עצמם. אבל כאן - העיצוב, השירות והבירה היו כל-כך טובים, עד שלרגע שכחתי שאני עם רכב...    
ציון
ציון
ציון סופי: הקפדה על איכות וטריות, והרבה מקום של כבוד למותגי הבירה השונים, ובראשם מותג הדגל. האו'סליבן בהחלט ראוי לקבל את תו המזיגה של סנהדרינק.  

לוגו תו איכות - קוביה
לוגו תו איכות - קוביה

או'סליבן. שדרות המלאכות 121, ישפרו סנטר, מודיעין