סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: צ'ארלי'ז בחיפה…

כמעט כל מי ששאלתי על ברים בחיפה אמר לי לקפוץ לשם. האמת שאחרי המסע המצחיק של הכרמלית (כן, התחתית הכי לא הגיונית בעולם...) המקום הזה הוא באמת נחיתה נוחה. חיפה היא מוזרה כמו ירושלים. כאן כשאומרים שמאלה כנראה הכוונה היא לסוג של ימינה בירידה עם שיפוע, והתיאור מאחורי העץ הגדול הוא נקודת ציון מקומית כנראה נורמלית. כמעט כמו מדידת מרחק בזמני סיגריה.

המקום מנוהל בצורה נכונה ומוקפדת. אין הרבה מקומות שמשרים עליך אווירה של דיוק. זה אחד מהם...
המקום מנוהל בצורה נכונה ומוקפדת. אין הרבה מקומות שמשרים עליך אווירה של דיוק. זה אחד מהם...
המקום הזה מנוהל נכון. אין הרבה מקומות שמשרים עליך אווירה של דיוק. זה אחד מהם... (צלם: דוד הירשפלד) "וואי, וואי אחי. אם היו לך עוד עשר מעלות הטיה לשמאל היה כאן הנוף המושלם״, אמרתי לברמן והתיישבתי. יש פה דיספליי יפה, אבל לא גדול ולא מיוחד. מהסוג שאומר "שתה משהו ממה שיש, ויש לנו מספיק בשביל למצוא לך משהו". אה, ויש כאן בייגלה. ההוא מהסוג של פעם. לא המקלות המעפנים של היום. "קרלסברג, שליש בבקשה, וצ'ייסר של בוקר", חייכתי. "מה זה צ'ייסר של בוקר?", הוא שאל בשמחה. "חום לא קר, זה מספיק. עדיף משהו עם קיק. וויילד טרקי יספיק לי", שמחתי לראות את הבקבוק שמולי. הצ'ייסר נמזג ומיד לאחריו החלה מזיגת הבירה. "זה שליש גדול", חייכתי למראה כוס החצי שמולי. פשוט בסיבובים שכאלה אני מעדיף שלא להתפרע. צריך להישאר סאחי - בכל זאת באתי לעבוד. "זה חצי", הוא אמר בחיוך תוך כדי שהוא מבין את הטעות הקטנה שעשה. אז מה היה לנו כאן?  
מזיגה
מזיגה
מזיגה: הבירה נמזגת נכון ובהתאם לכללי המשחק. הלאגרים מתחילים בהטיה של ארבעים וחמש מעלות וממשיכים עד להשלמת מזיגה, והסטאוט נמזגת בשני שלבים נכונים.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה מוגשת בכוסות נקיות, קרות וממותגות וגם הברזים ממותגים. הבירה מוגשת על-גבי תחתית והצ'ייסר על מפית.    
איכות
איכות
איכות: הבירה הראשונה לא היתה משהו, אבל עוד לא הספקתי להעיר והחבית הוחלפה. הבירה השנייה היתה כבר טרייה וקרה וללא טעמי לוואי.    
טעימות
טעימות
טעימות: קיבלתי בייגלה! כמה שאני שמח לקבל בייגלה. אבל לא הוצע לי תפריט כלשהו.    
חוויה
חוויה
חוויה: בהחלט מקבלת פנים. האירוח חם והלקוחות מברכים את המצטרפים החדשים. השקיפות בין הברמן לשתיין מלאה וחסרת יומרות.    
ציון
ציון
ציון סופי: הבירה טובה, הרוח טובה, האוויר טוב, השירות טוב ויש גם בייגלה. לענייננו, כל הפרמטרים במקום נכונים. יש הרגשה שהמקום מנוהל בצורה נכונה ומדויקת, מוקפדת ומתוכננת. אין הרבה מקומות שמשרים עליך אווירה של דיוק. זה אחד מהם.

מומלץ סנהדרינק!

לוגו תו איכות - קוביה
לוגו תו איכות - קוביה

צ'ארלי'ז. שער הלבנון 2, חיפה