סיירת סנהדרינק חורשת את הארץ בחיפוש אחר מזיגת הבירה המושלמת. והפעם: 'טראק דה לוקס' בתל-אביב…

אני אוהב לצאת במוצ"ש. אני בעיקר אוהב לצאת במוצ"ש בירושלים. להרגיש את האווירה של בין חדש לישן. השבוע עדיין לא התחיל אבל קודמו כבר נגמר. בתל-אביב אין את התחושה הזאת. היום, כשרוב המקומות פותחים את הבילוי של שבת כבר בצהרים כטקס, גם את מנוחת היום השביעי כבר לא מרגישים בעיר הגדולה.

בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות בודדת, אבל כששאר הבירות הוגשו לשולחן הבנתי שזאת לא מגמה - זאת מגפה...
בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות בודדת, אבל כששאר הבירות הוגשו לשולחן הבנתי שזאת לא מגמה - זאת מגפה...
בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות בודדת, אבל כששאר הבירות הוגשו כך לשולחן, הבנתי שזאת לא מגמה - זאת מגפה... אם כבר נשארתי בעיר ולא לענייני עבודה, ככל הנראה שאצא לבלות לפחות במקום אחד שאינו מוכר. לי לפחות. לתת צ'אנס לערב שבכל מקום שאלך אליו יהיה מעניין. מוצ"ש זה הצ'אנס האחרון לסמן את בילויי השבוע שעבר כהצלחה. 'טראק דה לוקס'. שמעתי עליו, אבל עוד לא הייתי. אחד המקומות המדוברים והנחשבים בסצנת ההיפסטרים הממוסחרת של מרכז תל-אביב עם די.ג'יי איכותי, עיצוב משגע ותפריט אוכל שנקרא בהתלהבות. התפריט עצמו כולל מנות כמו 'עור של תרנגולת קריספי' ו'פופקורן חריף' שבאות כנשנוש ללוות את הדרינק, 'מק אנד צ'יז' עם בייקון שאמור לספוג קצת מהשתייה הנמזגת, בירה מהחבית וצ'ייסרים מהבר. כל בילוי צריך חוט מקשר והחוט המקשר העדיף בעיניי הוא שתייה. "לא באתי לאכול", הסברתי ליושבי השולחן והזמנתי לאגר מהחבית. יתר יושבי השולחן הזמין מנות מרכזיות ובינתיים הבירה הגיעה במהרה. בלי מספיק קצף, כן קרה, בכוס לא ממותגת, בלי תחתית ועם אקסטרה של סבון מתנה. בהתחלה חשבתי שמדובר בטעות בודדת, אבל כששאר הבירות הוגשו לשולחן הבנתי שזאת לא מגמה - זאת מגפה. אז מה היה לנו כאן?    
מזיגה
מזיגה
מזיגה: לא צפיתי במזיגה עצמה, אבל מניסיון רב שנים אני יכול לומר שהיא היתה חפוזה. המזיגה אמנם היתה קונסיסטנטית, אבל לכיוון ההפוך מהרצוי. כל הבירות שהוגשו לשולחן הפגינו אותה רמה ירודה.    
הגשה
הגשה
הגשה: הבירה מוגשת בכוס לא ממותגת וללא תחתית. היא מונחת במרכז השולחן ללא התאמה ללקוח שהזמין אותה וללא הרבה כבוד למוצר.   .
איכות
איכות
איכות: הבירה שהוגשה לא היתה טובה. היא הגיע בכוס לא נקייה עם שאריות טעם וריח של סבון. ראש הקצף נמזג לאחר המזיגה על הבירה ודעך ברובו עד שהכוס הגיעה לשולחן.    
טעימות
טעימות
טעימות: המקום אינו מציע נשנוש כלשהו על חשבון הבית לצד הבירה, והמנות שהומלץ לנו עליהן והוזמנו על-ידי יושבי השולחן היו ברובן מאכזבות.    
חוויה
חוויה
חוויה: המוזיקה היתה מדהימה והעיצוב היה משגע. לצערי, כל שאר החוויה היתה ממש לא טובה - מהשירות ועד לאוכל ובעיקר, בעיקר בבירה.    
ציון
ציון
ציון סופי: טראק דה לוקס אינו מומלץ סנהדרינק. בסופו של יום איכות הבירה היא הארגומנט החשוב ביותר בהערכת מזיגה. אם הבירה היא 80 אחוז מושלמת ושאר הפרמטרים פחות מדהימים, המקום עדיין יכול להיות ראוי לבילוי. לצערי, הפעם הבירה היתה מתחת לכל ביקורת. למעט העיצוב, הגרוב והמוזיקה - לא היה אפילו דבר אחד בחוויה הזאת שיגרום לי לרצות לחזור לשם לעוד סיבוב.   טראק דה לוקס. בן עמי 13, תל-אביב